Agenda

L'agenda d'activitats es distribueix a totes les llars cada mes.

Podeu consultar l'agenda en versió PDF:

  • La Petita OnCodines Trail

    22/03/2026

    La Petita OnCodines Trail tindrà lloc el diumenge 22 de març. És un repte solidari infantil per equips per a infants entre 7 i 15 anys (format curt 20 km i llarg 25 km) i per a familíes amb infants entre 0 i 7 anys (12 km).

    EQUIPS: d’entre 2 i 6 participants: 2 dels quals han d’estar sempre en marxa. Els participants poden rellevar-se entre ells al final de cada etapa.

    RECORREGUT: sortida i arribada a Sant Feliu.

    SOLIDARI: Caldrà que cada equip recapti donatius a favor de les mateixes Fundacions de l’OnCodines Trail. Cada equip aportarà allò que hagi recaptat, sense que hi hagi un mínim. El donatiu exclusivament per la web.

  • XLIIIè Concurs de Teatre Amateur: “Les indòmites”

    22/03/2026

    Diumenge 22 de març continua el XLIIIè Concurs de Teatre Amateur Vila de Sant Feliu de Codines, organitzat pel Casal Cultural Codinenc.

    Grup Cia Els Carlins
    Obra: “Les indòmites"
    Autor: Ivan Padilla

    Sinopsi: Dues dones noruegues d’èpoques diferents afronten un dia crucial a les seves vides, lluitant per mantenir-se fidels als seus propis instints i per agafar les regnes de la seva vida, i rebel.lant-se contra el destí que se’ls ha imposat i que les va consumint de mica en mica, lluitant per ser i no deixar de ser mai unes dones indòmites, que no poden ser domades i a les quals no es pot subjectar i reprimir-ne les passions.

    A les 19.00h a la sala de teatre del Casal Cultural Codinenc.

    El 29 de març tindrà lloc la cloenda del concurs de teatre amb l'estrena de "Karaoke Elusia" d'Oriol Puig, a càrrec de Deixalles 81, al Centre Cívic.

    Més informació de la programació del Concurs de Teatre Amateur al programa adjunt.

  • Campanya de donació de sang

    23/03/2026

    Cada dia calen més de 1.100 donacions de sang a Catalunya. Vine a Sant Feliu de Codines a donar sang el dilluns 23 de març, de 16.00 a 21.00h, al Centre Cívic La Fonteta.

    En aquesta campanya hi col·labora l'alumnat de 3r d'ESO de l'escola FEDAC Sant Feliu.

    ✔️ Si tens entre 18 i 70 anys 
    ✔️ Peses més de 50 kg 
    ✔️ Et trobes bé de salut
    ✔️ Les dones poden donar sang un màxim de tres vegades l'any i els homes un màxim de quatre.
    ✔️ No has d'estar en dejú
    ✔️ Encara que prenguis algun dels medicaments més freqüents.

    ✅ Apunta't a www.donarsang.gencat.cat

  • Presentació del Voluntariat per la Llengua (VxL)

    23/03/2026

    Sessió informativa sobre el Voluntariat per la llengua oberta a tothom al Centre Cívic La Fonteta! Si us interessa sumar-vos a la iniciativa, us hi esperem el dilluns 23 de març, a les 18h.

    El programa promou la pràctica del català a través de la conversa, creant parelles lingüístiques entre persones voluntàries que parlen català amb fluïdesa i persones aprenentes que volen guanyar seguretat parlant-lo.

  • Cercle de Criança de dones embarassades i famílies amb nadons

    24/03/2026

    Espai de trobada per a embarassades i famílies amb nadons, acompanyat per una Doula on compartir, escoltar i reflexionar sobre la criança, generar vincles i crear comunitat.

    Es fan trobades quinzenals els dimarts, de 10.30h a 11.30h, al Centre Cívic La Fonteta.

  • Pas de la Volta Ciclista a Catalunya per Sant Feliu de Codines

    26/03/2026

    Amb motiu de la 105a edició de la Volta Ciclista a Catalunya, Sant Feliu serà punt de pas de la 4a etapa (Mataró-Vallter), que tindrà lloc el proper dijous 26 de març.

    Afectacions de trànsit: C-59 (al seu pas per Sant Feliu) de 12.00 a 14.00h, tallada.

    La previsió és que els ciclistes passin per Sant Feliu entre les 13.38 i les 13.49h.

    Durant aquesta franja horària, la circulació quedarà totalment interrompuda en aquest tram i es recomana planificar els desplaçaments amb antelació.

    Seguiu en tot moment les indicacions de la Policia Local i personal de l’organització

    La Volta a Catalunya és una prova ciclista de primer nivell que recorrerà Catalunya del 23 al 29 de març, amb set etapes i participació dels millors equips del món.

  • Trobada del Grup de suport al dol

    26/03/2026

    Un grup de dol és un espai que promou la salut psicològica, emocional i espiritual a través de poder compartir i expressar tot allò que ens fa sentir quan perdem una persona, una situació o una cosa.

    A la vegada, els diferents testimonis i experiències que ens ofereixen els participants, ens igualen i podem sentir-nos còmodes i més capaços d’entendre què és un procés de dol.

  • Mercat de 2a mà

    29/03/2026

    Diumenge 29 de març tindrà lloc el mercat de 2a mà a la Font dels Àlbers, de 10.00 a 14.00h. 

  • El Museu Municipal Can Xifreda obre d'11 a 14h

    05/04/2026

    El Museu Municipal Can Xifreda ofereix la història de Sant Feliu de Codines a partir de materials propis trobats a les rodalies del municipi o recollits pels veïns i veïnes.

    Cada primer diumenge de mes obre les portes, a les 11.30h s'organitza una visita guiada gratuïta. Organitzats pels Amics del Museu Municipal Can Xifreda.

  • Acte de benvinguda als nous veïns i veïnes de Sant Feliu de Codines

    12/06/2026

    El divendres 12 de juny tindrà lloc un acte de benvinguda als nous veïns i veïnes de Sant Feliu de Codines. És obert a les noves persones empadronades al municipi.

    A les 19.00h a la sala de Plens de l'Ajuntament.

Darrera actualització: 24.02.2026 | 13:30