Accés directe als continguts

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Data oficial:03/03/2021

Capçal Visita general 1
PORTADA > Actualitat > Notícies > Expedició del DNI a l'Ajuntament de Sant Feliu de Codines: 22 i 24 de febrer

Expedició del DNI a l'Ajuntament de Sant Feliu de Codines: 22 i 24 de febrer

25/01/2021

Personal de la Direcció General de Policia es desplaçarà els dies 22 i 24 de febrer a l'Ajuntament per tal de tramitar l'expedició del Document Nacional d'Identitat (DNI).

Si heu de fer el DNI per primer cop o heu de fer la renovació per caducitat, modificació de dades del domicili, pèrdua o robatori, heu de concertar hora al Servei d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, al telèfon 93 866 27 68, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.

Documentació necessària:

  • 1 fotografia de carnet
  • DNI antic
  • Volant d'empadronament en cas de canvi de domicili
  • Si és el primer DNI, es necessita dur el certificat de naixement
  • En cas de robatori o pèrdua també s'ha de portar la denúncia

Recordeu que és obligatori l'ús de mascareta, respectar la distància de seguretat i neteja de mans.

Arxivat a: COVID19, General
Darrera actualització d’aquest contingut: 02/03/2021 a les 11:03h
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Plaça Josep Umbert Ventura, 2 - 08182

Telèfon: 938 662 768 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

NIF: P-0820900I

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona
Fons Europeu de Desenvolupament Regional