La Bústia del consumidor és un servei promogut conjuntament per l’ajuntament i la Diputació de Barcelona, en el marc del programa d’informació al consumidor, per:
Pot sol·licitar aquest servei qualsevol consumidor de Sant Feliu de Codines (empadronat al municipi o bé consumidor d’un establiment de Sant Feliu). El tràmit es pot fer durant tot l’any i caldrà aportar la documentació adjunta que es consideri necessària relacionada amb la consulta, reclamació o denúncia (factura, contracte, garantia...) i el full de consulta a la Bústia del consumidor degudament complimentat.
Més informació a Tràmits i gestions
Sant Feliu de Codines rep periòdicament l’Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor de la Diputació de Barcelona que atén als ciutadans en totes aquelles qüestions o dubtes relacionats en l’àmbit dels drets dels consumidors.
Els interessats podeu adreçar-vos a la plaça Josep Umbert Ventura, on s’instal·la aquesta oficina mòbil, i preguntar tot allò que vulgueu referent a etiquetatge i garanties de productes, compra i lloguer d’habitatges, serveis bancaris, assegurances, compra-venda de vehicles, serveis post-venda, compres fora d’establiment, serveis turístics, entre d’altres.
L’ajuntament de Sant Feliu està adherit al programa de l’Oficina Provincial d’Informació al Consumidor (OPIC) i per això es preveu la visita periòdica d’aquesta Oficina Mòbil que atén de manera personalitzada les qüestions relacionades en l’àmbit de consum.
Els tècnics informen als consumidors i els assessoren sobre els seus drets i les vies establertes per resoldre els conflictes que se’n derivin.
L’objectiu de l’OPIC és oferir una atenció personalitzada al ciutadà/na, donar resposta a les consultes dels ciutadans així com les trameses per l’ajuntament mitjançant la bústia del consumidor.
Per a més informació:
Servei d’Atenció Ciutadana
Ajuntament de Sant Feliu de Codines
Pl. Josep Umbert Ventura
08182 Sant Feliu de Codines
Tel. 93 866 27 68
c/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)