Accés directe als continguts

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Data oficial:29/03/2020

Bústia del consumidor

Descripció

La bústia del consumidor és un servei promogut conjuntament per l'Ajuntament i la Diputació de Barcelona, en el marc del programa d'informació al consumidor, per:

  • Informar, de manera personalitzada, al consumidor sobre els seus drets.
  • Orientar, de manera personalitzada, les consultes del consumidor en el supòsit que no es receptin els seus drets i sobre les vies establertes per resoldre el seu conflicte

Període tramitació

Durant tot l'any.

Temps de resolució

El general de tres mesos previst a l'article 42 de la Llei 30/9

Qui el pot demanar

Qualsevol consumidor de Sant Feliu de Codines (empadronat a Sant Feliu o bé consumidor d'un establiment de Sant Feliu).

La sol·licitud cal presentar-la 30 dies després d'haver fet la reclamació a l'establiment o empresa, si no s'ha obtingut resposta o no s'hi està d'acord.

Preu de la tramitació

Tràmit gratuït

Procediment per iniciar el tràmit

Presencialment

  • El Full de consulta de la Bústia del consumidor degudament complimentat.
  • La documentació adjunta que es consideri necessària relacionada amb la consulta (reclamació efectuada a l'establiment o empresa, factura, contracte, garantia...)

On es pot fer

Al Servei d'Atenció Ciutadana
Adreça: Pl. Josep Umbert Ventura, 2
Telèfon: 93 866 27 68
Fax: 93 866 26 34
Correu electrònic: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14h. Dissabtes de 10 a 13h

Enviar la documentació al servei d'Atenció Ciutadana

Documentació que cal aportar

Darrera actualització d’aquest contingut: 07/08/2019 a les 12:18h
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Plaça Josep Umbert Ventura, 2 - 08182

Telèfon: 938 662 768 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

NIF: P-0820900I

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona
Fons Europeu de Desenvolupament Regional