Accés directe als continguts

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Data oficial:14/10/2019

Portada > L'Ajuntament > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions - Catàleg de serveis > Sol·licitud d'accés a la informació pública

Sol·licitud d'accés a la informació pública

Descripció

Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública -tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda- de què disposa aquests ens.

La sol·licitud la podreu presentar per qualsevol mitjà que permeti tenir constància de la vostra identitat, la informació sol·licitada, una adreça de contacte (preferentment electrònica) a efectes de comunicacions i la forma en què preferiu accedir a la informació sol·licitada. Tot i que no és necessari que motiveu la vostra sol·licitud d'accés a la informació ni cal que tingueu un interès personal, si exposeu els motius pels quals la sol·liciteu aquests podran ser tinguts en compte a l'hora de resoldre la vostra sol·licitud.

El dret d'accés a la informació pública es pot exercir a partir dels 16 anys i només pot ser denegat o restringit si el coneixement o la divulgació de la informació comporta un perjudici per a la seguretat pública; la investigació o la sanció de les infraccions penals, administratives o disciplinàries; el secret o la confidencialitat en els procediments tramitats per l'Administració pública, si el secret o la confidencialitat són establerts per una norma amb rang de llei; el principi d'igualtat de les parts en els processos judicials o la tutela judicial efectiva; els drets dels menors d'edat; la intimitat i els altres drets privats legítims o per al secret professional i els drets de propietat intel·lectual i industrial.

En el cas que es tracti d'informació que contingui dades personals, es pot donar accés a la informació, amb la prèvia ponderació raonada de l’ interès públic en la divulgació i els drets de les persones afectades.

Període tramitació

Es pot presentar en qualsevol moment.

Termini sol·licitud

En qualsevol moment.

Temps de resolució

La notificació de la resolució s'efectuarà en el termini d'un mes des de la presentació de la sol·licitud

Qui el pot demanar

La persona física, major de 16 anys,  a títol individual o en nom i representació de qualsevol persona jurídica que estigui legalment constituïda.

D’acord amb la disposició addicional primera de la Llei 19/2014, l’accés dels interessats als documents dels procediments administratius en tràmit es regeix pel que determina la legislació sobre règim jurídic i procediment administratiu. En el cas de les matèries que tenen establert un règim d’accés especial, aquest accés es regulat per llur normativa específica, i amb caràcter supletori, per la Llei 19/2014.

Preu de la tramitació

L’accés a la informació pública és gratuït. No obstant, l’expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l’original poden restar subjectes a una contraprestació econòmica establerta, si s’escau, per la corresponent ordenança fiscal

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Iniciar el tràmit

Presencialment

Cal aportar:

  • Sol·licitud general

On es pot fer

Al servei d'Atenció Ciutadana
Adreça: Pl. Josep Umbert Ventura, 2
Telèfon: 93 866 27 68
Fax: 93 866 26 34
Correu electrònic: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14h. Dissabtes de 10 a 13h
 
Per correu ordinari:
Enviar la documentació a registrar al servei d'Atenció Ciutadana.

Documentació que cal aportar

Darrera actualització d’aquest contingut: 07/08/2019 a les 12:18h
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Plaça Josep Umbert Ventura, 2 - 08182

Telèfon: 938 662 768 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

NIF: P-0820900I

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona
Fons Europeu de Desenvolupament Regional