Informació al consumidor a Sant Feliu de Codines

Dilluns, 24 de setembre de 2018 a les 00:00

L’Ajuntament de Sant Feliu de Codines ofereix el servei de bústia del consumidor per a queixes i dubtes que sorgeixin relacionats amb el consum, així com també la visita de l’Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor un cop al mes:

 

SERVEI DE BÚSTIA DEL CONSUMIDOR

La Bústia del consumidor és un servei promogut conjuntament per l’ajuntament i la Diputació de Barcelona, en el marc del programa d’informació al consumidor, per:

  • Informar, de manera personalitzada, al consumidor sobre els seus drets.
  • Orientar, de manera personalitzada, les consultes del consumidor i les vies establertes per resoldre el seu conflicte.
  • Atendre els dubtes dels consumidors i usuaris del municipi.

Pot sol·licitar aquest servei qualsevol consumidor de Sant Feliu de Codines (empadronat al municipi o bé consumidor d’un establiment de Sant Feliu). El tràmit es pot fer durant tot l’any i caldrà aportar la documentació adjunta que es consideri necessària relacionada amb la consulta, reclamació o denúncia (factura, contracte, garantia...) i el full de consulta a la Bústia del consumidor degudament complimentat.

Per a més informació:
Servei d’Atenció Ciutadana a l’Ajuntament de Sant Feliu de Codines
Tel. 93 866 27 68
c/e: st.feliuc@diba.cat


 
INFORMACIÓ SOBRE TRANSPORT, COM ESTALVIAR GAS, AIGUA I LLUM

A l’Ajuntament trobareu informació relativa sobre reclamacions de transport aeri, marítim, ferrovial i per carretera per tal poder exercir els teus drets com a consumidor. També es disposa d’informació de com estalviar electricitat, aigua i gas a la llar.

Més informació a www.diba.cat/consum

 

Darrera actualització: 01.04.2021 | 10:09