Accés directe als continguts

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Data oficial:26/01/2021

PORTADA > L'Ajuntament > Serveis i tràmits > Serveis > General > Servei Local de Teleassistència

Servei Local de Teleassistència

La teleassistència és un servei que permet a la persona usuària comunicar-se les 24 hores i els 365 dies de l'any amb una central d'alarmes perquè en cas de necessitat pugui ser atesa immediatament mitjançant un petit aparell en forma de penjoll.

 

Quan es pot fer?

Durant tot l'any.


Temps de tramitació
Un mes


Documentació a aportar:

  • Sol·licitud del servei local de teleassistència
  • Fotocòpia del DNI
  • Informe mèdic de l'estat de salut del sol·licitant
  • Fotocòpia de la tarja sanitària
  • La treballadora social podrà demanar més documentació, segons la situació personal


On i com es fa

Presencialment:

Al servei d'Atenció Ciutadana
Adreça: Pl. Josep Umbert Ventura, 2
Telèfon: 93 866 27 68
Fax: 93 866 26 34
Correu electrònic: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14h. Dissabtes de 10 a 13h

Qui el pot demanar?

S'adreça principalment a les persones grans o discapacitades que viuen soles permanentment o durant gran part del dia residents i empadronades a Sant Feliu de Codines

Darrera actualització d’aquest contingut: 12/05/2020 a les 12:12h
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Plaça Josep Umbert Ventura, 2 - 08182

Telèfon: 938 662 768 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

NIF: P-0820900I

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona
Fons Europeu de Desenvolupament Regional