Agenda. Dimarts, 8 de juliol de 2025

L'agenda d'activitats es distribueix a totes les llars cada mes.

Podeu consultar l'agenda en versió PDF:

  • Bibliopiscina

    04/07/2025

    La Bibliopiscina torna a la piscina municipal i apropa revistes, contes, novel·les, còmics, jocs, passatemps... i lectura refrescant per a tots els usuaris i les usuàries de la pisicina.

    És un servei que s'organitza del 4 al 28 de juliol per fomentar la lectura en els espais de lleure. Cada dilluns i divendres de 10.30 a 13.30h!

  • T’atreveixes amb el Repte dels 21 dies en català?

    05/07/2025

    A Sant Feliu de Codines tindrà lloc la 1a edició d’aquesta campanya per enfortir l’ús del català!

    Què et proposem?
    Parlar en català durant 21 dies amb qui ja l’entén. El primer pas per salvar una llengua és usar-la.

    Calendari:
    - Formació inicial: Dimecres 2 de juliol a les 19h al Centre Cívic, a càrrec d'Escambell. Rebràs eines d’assertivitat lingüística per mantenir el català en les converses
    - Repte actiu: del 5 al 25 de juliol. Durant aquests dies contestaràs dos cops a la setmana un qüestionari electrònic, on amb dos clics diràs si has iniciat i mantingut les converses en català.
    - Berenar de cloenda: 25 de juliol a les 19h al Centre Cívic

    A qui s’adreça?
    A qualsevol codinenc o codinenca a partir de 16 anys que parli català (tant si el mantens sempre com si no).

    Inscripcions obertes fins al 4 de juliol. Entra en aquest formulari per apuntar-t’hi.

    Fes costat al català! 

  • Sessió grupal sobre alimentació en la primera infància

    08/07/2025

    Tens un nadó i vols saber més sobre alimentació durant els primers anys? Vine a les sessions informatives que organitza l’Equip d’Atenció Primària del CAP de Sant Feliu:

    Dimarts 8 de juliol: Alimentació de 6 mesos a 1 any, calendari d’introducció d’aliments, al·lèrgies, intoleràncies i malaltia celíaca

    Dimarts 15 de juliol: Baby Led Weaning (BLW) i com acompanyar els àpats dels infants

    Les dues sessions es faran de 17.00 a 18.00h a la sala d’actes de la Biblioteca

    Activitats dinamitzades per professionals de l’atenció primària. Participació oberta i gratuïta. No cal inscripció prèvia

Darrera actualització: 1.07.2025 | 13:54