Expedició del DNI a l'Ajuntament de Sant Feliu de Codines: 22 i 24 de febrer
Dilluns, 25 de gener de 2021
Personal de la Direcció General de Policia es desplaçarà els dies 22 i 24 de febrer a l'Ajuntament per tal de tramitar l'expedició del Document Nacional d'Identitat (DNI).
Si heu de fer el DNI per primer cop o heu de fer la renovació per caducitat, modificació de dades del domicili, pèrdua o robatori, heu de concertar hora al Servei d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, al telèfon 93 866 27 68, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
Documentació necessària:
- 1 fotografia de carnet
- DNI antic
- Volant d'empadronament en cas de canvi de domicili
- Si és el primer DNI, es necessita dur el certificat de naixement
- En cas de robatori o pèrdua també s'ha de portar la denúncia
Recordeu que és obligatori l'ús de mascareta, respectar la distància de seguretat i neteja de mans.