Servei Local de Teleassistència
La teleassistència és un servei que permet a la persona usuària comunicar-se les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any amb una central d'alarmes mitjançant un petit aparell en forma de penjoll perquè, en cas de necessitat o emergència, pugui ser atesa immediatament.
Línies de servei:
- Visites domiciliàries de control
- Unitats mòbils d'actuació immediata
- Instal·lació i manteniment d'equipaments
Període de tramitació: Durant tot l'any.
Temps de resolució: Un mes.
Qui el pot demanar? S'adreça principalment a les persones grans o discapacitades que viuen soles permanentment o durant gran part del dia, residents i empadronades a Sant Feliu.
On es pot demanar?
- En línia a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament.
- Presencialment a l'Ajuntament o a Serveis Socials, demanant cita prèvia.
Documentació a aportar:
- Formulari de sol·licitud del Servei Local de Teleassistència
- Fotocòpia/es del NIF
- Informe/s mèdic/s de l'estat de salut del sol·licitant
Més informació a gencat.cat i a diba.cat.
Documentació
docx Formulari de sol·licitud Servei Local de Teleassistència83,42KB pdf Què és el Servei Local de Teleassistència?
385,47KB pdf Informació d'ús de la teleassistència
1,6MB pdf Consells per facilitar la mobilitat a la llar
436,39KB pdf Consells per evitar robatoris
177,03KB pdf Què fer en cas d'incendi
933,9KB pdf Consells per fer front a la calor
396,3KB pdf Consells per fer front al fred
182,98KB