AVÍS: Batuda de senglars, diumenge 8 de febrer

Divendres, 6 de febrer de 2026

Arran de l’actualització de les mesures sanitàries de control i prevenció per frenar la propagació de la Pesta Porcina Africana (PPA), i atès que Sant Feliu de Codines es manté dins la zona infectada de baix risc, s’ha autoritzat una batuda de control poblacional de porc senglar pel 8 de febrer a la zona de Mas Flaquer, el Paré i Sant Climent.

L’actuació ha estat autoritzada per la Direcció General de Boscos i Gestió del Medi del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació.

Durant la realització de les batudes es podran establir restriccions puntuals d’accés a camins i zones afectades.

Per motius de seguretat, es recomana:

  • Evitar transitar per les àrees senyalitzades
  • Respectar la senyalització i les indicacions del personal autoritzat
  • Extremar la prudència en l’entorn natural

L'actuació té com a objectiu reduir la població abans del període de naixements i minimitzar el risc de transmissió de la malaltia.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Més informació al BAN de de l'actualització de les mesures per la pesta porcina africana i l'autorització de batuda de senglars.

Darrera actualització: 6.02.2026 | 14:47