Avís de batuda de control poblacional de porcs senglars, diumenge 1 de març

Divendres, 27 de febrer de 2026

L’Ajuntament informa que aquest diumenge 1 de març, de 8 a 15h, es realitzarà una batuda de control poblacional de porcs senglars al terme municipal.

Zones afectades amb restricció d'accés: a la zona del Camí de Lloveres, Racó del Bosc, Parc Usart, Mas Villar i la depuradora (zona 5 al mapa)

L’actuació la realitzarà la Societat de Caçadors La Codinenca juntament amb l'Associació de Caçadors de Bigues i Riells.en el marc de les mesures de control per prevenir la propagació de la Pesta Porcina Africana i reduir el risc abans del període de naixements de primavera.

Restricció d’accés

  • Durant l’horari de la batuda es restringirà l’accés de vehicles i persones a les zones senyalitzades.
  • Es col·locaran senyals informatius en tots els accessos, que es retiraran un cop finalitzada l’actuació.

Recomanacions

  • Respecteu la senyalització provisional
  • Eviteu circular o passejar per les zones afectades
  • Seguiu en tot moment les indicacions dels serveis autoritzats

Gràcies per la vostra col·laboració

Darrera actualització: 27.02.2026 | 07:39