Avui cuino jo! Extraescolar de cuina per a infants i joves de 10 a 16 anys

Divendres, 30 de gener de 2026

Obertes les inscripcions a l'extraescolar de cuina que organitza l'Ajuntament a través del Pla Educatiu d'Entorn, adreçada a infants i joves de 10 a 16 anys. 
Mira la carxofa amb altres ulls, flipa amb la fruita i la verdura i assaboreix el cacau pur...

L’activitat es durà a terme els dijous, de 17.30 a 19.30h, a l’aula de formació del Centre Cívic, en un total de 12 sessions entre els mesos de febrer i maig.

Calendari de sessions

  • 12, 19 i 26 de febrer
  • 5, 12, 19 i 26 de març
  • 9, 16 i 23 d’abril
  • 7 i 14 de maig

Es preparan plats exòtics i gustosos amb aliments variats i equilibrats mentre es prendrà consciència de les seves propietats.

Activitat oberta a infants i joves de 10 a 16 anys i places limitades. Preu de l’activitat: 60 € (totes les sessions)

Les inscripcions s’acceptaran per ordre d’arribada. Un cop l’Ajuntament confirmi la plaça, el pagament s’haurà de fer a través de la plataforma entrapolis.com

Inscripcions obertes fins al 10 de febrer en aquest formulari

Darrera actualització: 30.01.2026 | 09:26