Cloenda del Consell d’Infants 2024-2025 reflexionant sobre els riscos i beneficis de les pantalles i les xarxes socials

Divendres, 4 de juliol de 2025

Els consellers i les conselleres van presentar el projecte de final de curs a l'acte de cloenda del Consell d'Infants d'aquest curs. L’encàrrec d’enguany ha estat reflexionar sobre els riscos i beneficis de les pantalles i les xarxes socials des de la mirada dels infants.

Per fer-ho, han fet una diagnosi, han sortit al carrer a fer entrevistes als codinencs i codinenques i han gravat un programa de ràdio explicant les seves conclusions.

Pots escoltar el podcast aquí: https://alacarta.onacodinenca.cat/programs/especials/onacodinenca_podcast_14104

Han fet possible aquest programa el Consell d'Infants 2024/2025: Magalí, Martina, Mariam, Arlet, Iris, Leonardo, Fàtima, Ariana, Isabel, Alícia, Jana i Abril, amb el suport d'Ona Codinenca i dels redactors Marina Carbonell i Guillem Soler.

Durant l’acte també es va escoltar en primícia el programa i l'alcalde i els regidors i les regidores van respondre les propostes recollides a les bústies de participació instal·lades als centres educatius.

Hi van assistir Pol Cabutí, Maria Tur, Sandra Tomasa, Queralt Viñals, Frederic Sala i Manuela Jiménez, com a representants del consistori.

Per tancar la jornada, es va fer lliurament d’un diploma d’agraïment i un petit obsequi a tots els consellers i conselleres. Gràcies per participar-hi! 

Creat el curs 2016/2017 dins del Pla Educatiu d’Entorn, el Consell d’Infants és un espai de participació real on infants de 9 a 13 anys poden fer sentir la seva veu, elaborar propostes i col·laborar en la construcció d’un municipi més just i inclusiu. 

Les trobades són mensuals i hi participen l'escola Jaume Balmes, l'escola FEDAC Sant Feliu, l'Institut Manuel Carrasco i Formiguera, les Aldees Infantils SOS i el Servei d’Intervenció Socioeducativa.

Darrera actualització: 4.07.2025 | 10:23