Del 17 al 19 d'octubre l’Associació de Jubilats i Pensionistes va celebrar les Festes de la Gent Gran

Dilluns, 20 d’octubre de 2014

Els dies 17, 18 i 19 d'octubre s'han celebrat les Festes de la Gent Gran. El divendres va inaugurar aquesta jornada l'actuació del grup "Narinant" al Centre Cívic La Fonteta i un refrigeri d'inici de les festes. El dissabte 18 a la tarda el grup de teatre de l'associació de Jubilats i Pensionistes i altres col·laboradors van presentar "Tardes de varietés", un espectacle totalment nou per passar una tarda divertida.

La Missa de diumenge dia 19 i el concert a càrrec de la Coral Amistat va centrar els actes de diumenge al matí. Un dinar de germanor al restaurant del Centre Cívic i ball per a tothom a la tarda va posar final a les festes de la gent gran.

L’Ajuntament de Sant Feliu de Codines va homenatjar l'home, la dona i el matrimoni més grans que van assitir al dinar de germanor de les Festes de la Gent Gran. Van ser el Sr. Pere Vallcorba Roca, la Sra. Francisca Lloveras Deu i el matrimoni de més edat, el Sr. Jaume Casas Sala i la Sra. Mercedes Permanyer Permanyer.

Darrera actualització: 26.03.2021 | 12:21