Distinció a dos policies locals de Sant Feliu de Codines al Dia de les Esquadres

Divendres, 2 de maig de 2025

Dos agents de la Policia Local va ser distingits, Jesús Paredes i David Torrens, que van rebre una felicitació pública individual de tipus A per una actuació destacada realitzada de manera individual. Aquesta distinció posa en valor el seu compromís, professionalitat i dedicació al servei del poble. Enhorabona!

El 30 d’abril, al Teatre Auditori de Llinars del Vallès, es va celebrar l’acte anual del Dia de les Esquadres organitzat per l’ABP Granollers de la Policia de la Generalitat, Mossos d’Esquadra.

En aquest acte es van lliurar felicitacions i condecoracions a diversos agents de cossos policials per actuacions destacades en l’àmbit de la seguretat ciutadana i la protecció de l’ordre públic.

Des de l’Ajuntament volem felicitar i agrair públicament la seva tasca i la de tot el cos de la Policia Local.

 

Darrera actualització: 2.05.2025 | 11:31