Expedició del DNI a l'Ajuntament de Sant Feliu de Codines: 1 i 3 de febrer

Divendres, 13 de gener de 2023 a les 11:00

Personal de la Direcció General de Policia es desplaçarà els dies 1 i 3 de febrer de 9 a 13 hores a l'Ajuntament per tal de tramitar l'expedició del Document Nacional d'Identitat (DNI).

Si heu de fer el DNI per primer cop o heu de fer la renovació per caducitat, modificació de dades del domicili, pèrdua o robatori, heu de concertar hora al Servei d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, al telèfon 938 662 768, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.

Documentació necessària:

  • 1 fotografia de carnet
  • DNI antic
  • Volant d'empadronament en cas de canvi de domicili
  • Si és el primer DNI, es necessita dur el certificat de naixement
  • En cas de robatori o pèrdua també s'ha de portar la denúncia
Darrera actualització: 13.01.2023 | 10:10