Ha començat la Festa Major amb "MovemPregó"!
Amb la plaça Josep Umbert Ventura plena a vessar avui dijous s'ha donat inici a la Festa Major 2013 de Sant Feliu de Codines. Més de 500 persones aplaudeixen el "MovemPregó", un lipdub en què hi han participat centenars de codinencs i codinenques, amb una clara representació de les entitats locals i amb música de Joan Colomo.
El "MovemPregó" ha estat presentat per Cristina Asencio i Marc Capa i retransmès per Ona Codinenca. Durant l'acte s'ha lliurat el premi a la guanyadora del concurs de Portades del programa de la Festa Major, a Cèlia Mur Corderas.
Abans de l'emissió del lipdub, que ha entusiamat al públic, s'ha passat un vÃdeo de promoció turÃstica de Sant Feliu de Codines elaborat per Canal Codinenc de l'Ajuntament, del qual s'han venut còpies al final del pregó juntament amb el del lipdub de 2011 i de 2013. Aquests DVD's estaran a la venda a l'Ajuntament.
Abans del "MovemPregó" s'ha obert la Tómbola al Casal Cultural Codinenc i s'ha inaugurat l'exposició de pintures de pintors locals al Centre CÃvic, on també es pot veure la mostra de totes les portades participants al 3r Concurs de portades del programa de Festa Major.
En acabar el pregó, s'ha llençat una burxa d'inici de Festa Major i a la sala de teatre del Centre CÃvic, el grup de teatre local Deixalles 81ha representat l'obra "Piquing", amb un gran èxit de convocatòria, amb una sala plena de gom a gom.
El correbars de Festa Major, de la mà del KulActiu, ha tancat els actes de dijous de Festa Major.
Podeu consultar l'Ã lbum de fotos de dijous 12 de setembre al Facebook de l'Ajuntament.