Inauguració de la Casa de les Arts, diumenge 31 de maig
Un nou equipament municipal formatiu, educatiu i cultural vinculat al món de les arts en un sentit ampli, obert a disciplines diverses i amb vocació d’acollir tallers, exposicions, projectes creatius, residències artístiques, xerrades i altres iniciatives culturals.
Vine a la jornada de portes obertes!
La jornada de portes obertes acollirà:
10.00h Acte institucional
10.30 a 14.00h:
- Projecció del curtmetratge "Pau", de Carla de Otero
- Exposicions de les creacions dels centres escolars
- Exposició de les creacions de l'extraescolar d'art
- Exposició del taller de ceràmica de Núria Giner
12 a 13.00h
Concert de l'associació de Música i Arts, al Centre Cívic
17.00h
Concert de l'associació de Música i Arts, a la Casa de les Arts
18.00h
Taller "Fem collage amb cartró" per a infants de 3 a 12 anys, a càrrec de Catàrtic
L’equipament compta amb diversos espais polivalents: una 1a planta amb una sala diàfana divisible en tres àmbits, una 2a planta destinada a les arts plàstiques i a les exposicions, i un local a la planta baixa amb accés a un jardí exterior.
VISITA LA CASA DE LES ARTS
Dimecres 3, dijous 4 i divendres 5 de juny
De 17.30 a 19.30h
Dissabte 6 de juny
D'11 a 13h
Diumenge 7 de juny
De 10 a 12h
Dilluns 8 de juny
De 17.30 a 19.30h
Al C/ Vic, 1 (antic Ajuntament)