Obertes les inscripcions a les curses de Festa Major 2026

Dimarts, 18 d’agost de 2026

Fins el 15 de setembre us podeu inscriure a les curses de Festa Major 2026. Ja podeu consultar els recorreguts i fer la inscripció!

La cursa de Festa Major és un esdeveniment on petits i grans tenen l'oportunitat de viure l'esport d'una manera festiva i participativa. Les inscripcions a les curses de Festa Major, que tindran lloc el dissabte 19 de setembre, són gratuïtes i ja estan obertes.

Hi haurà 3 curses:

  • Marrecs sols i acompanyats
  • La Milleta (1,2 km)
  • 46a Cursa de Festa Major "Memorial Francesc Cassart" (8 km)

La samarreta commemorativa de la cursa es vendrà el divendres 18 de setembre de 17.30 h a 20 h a l'Ajuntament (sala annexa de la Biblioteca) i el mateix dia de les curses, de 8.30 h a 9,30h.

Com a novetat, aquest any el dibuix de la samarreta ha sortit del primer concurs per decidir el disseny de les samarretes de les curses de Festa Major, del que ha sortit guanyadora la Marina Marín Fernàndez amb un disseny modern i innovador que agradarà molt.

 

Curses i dades generals:

  • Sortides i arribades a la Plaça de l’1 d’octubre.
  • Marrecs sols (0 a 6 anys, no cronometrada, màx. 50 participants).
  • Marrecs acompanyats (0 a 6 anys, no cronometrada, màx. 50 participants + 1 acompanyant per participant).
  • La Milleta (6 anys en amunt, cronometrada, màx. 150 participants).
  • La "Memorial Francesc Cassart" (cronometrada, màx. 400 participants, es pot fer corrent o caminant en un temps màxim establert en dues hores, de que surt l'últim participant).

Horaris i itineraris de les curses:

  • 10.00 h - Marrecs sols. Faran una volta per “La Fonteta”
  • 10.00 h - Marrecs acompanyats. Faran una volta per “La Fonteta”
  • 10.30 h - La Milleta. a partir de 6 anys, sortida i arribada a la Plaça de l’1 d’octubre

Recorregut: Plaça 1 d'Octubre, C/ Fonteta, C/ Dr. Reig, C/ Mossèn Josep Rossell, C/ Travessia, Quintana, C/ Sant Pere, C/ Camí de Can Bosc, C/ Sant Isidre, C/ Sant Saturi, Quintana, C/ Sant Pere, C/ Camí de Can Bosc, C/ Sant Isidre, C/ Sant Saturi, Quintana, C/ Travessia, C/ Mossèn Josep Rossell, C/ Dr. Reig, C/ Fonteta, Plaça 1 d'Octubre.

  • 11.15 h - 46a Cursa de Festa Major "Memorial Francesc Cassart", es pot fer corrent o caminant en un temps màxim establert en dues hores. Sortida de la Plaça de l’1 d’octubre.

Recorregut: Plaça 1 d'Octubre, C/ Fonteta, C/ Dr. Reig, C/ Mossèn Josep Rossell, C/ de Rocafort, C/ Joan Maragall, Pont de Can Torra, C/ Onze de Setembre, Costa de Lloberes, Camí de Mas Lloberes, camí del Parc Usart, pàrquing Parc Usart, Ctra. Sant Miquel del Fai, C/ Mossèn Jacint Verdaguer, Av. Catalunya, Plaça Sant Antoni, pont de Can Quinto, C/ Marinada, C/ Antoni Gaudí, Ronda del Esports, C/ Consell de Cent, camí pistes de tenis, Av. Escoles, C/ de les Alzinetes, Ronda Esports, la Trona, C/ Cingles de Bertí, C/ de les Roques, C/ Vinyetes, C/ Santo Domingo, C/ Llorens Artigas, C/ Ntra. Sra. de Núria, C/ Montserrat, C/ del Sol, C/ Pare Coll, C/ Pont de Terme, C/ Sant Saturi, Quintana, C/ Travessia, C/ Mossèn Josep Rossell, C/ Dr. Reig, C/ Fonteta, Plaça 1 d'Octubre.

Inscripcions:

Tots els participants s'hauran d'inscriure gratuïtament a la cursa que vulguin participar fins a completar el nombre màxim de participants establerts per cada modalitat. Es realitzaran del 18 d'agost al 15 de setembre a través de la plataforma 9hSports que s'encarregarà també dels cronometratges i dels dorsals.

Recollida de dorsals:

L'entrega de dorsals es durà a terme el dia abans de la cursa, divendres 18 de setembre de 17’30h a 20’00h hores a l'Ajuntament (Sala annexa de la Biblioteca) i el mateix dia de la cursa, abans de l'inici de la 1a prova (de 8.30 a 9.30 hores).

Premis:

  • Marrecs i Marrecs acompanyats: medalles per a tots i totes les participants.
  • La Milleta: als 3 primers classificats femení i masculí en les categories:Infantil (de 6 a 12 anys)
  • Juvenil (de 13 fins a 18 anys)
  • Adult (de 19 anys en endavant)
  • Cursa de Festa Major “Memorial Francesc Cassart” premi pels 3 primers classificats femení i masculí en les categories: Júnior (fins a 18 anys), Sènior (de 19 a 39 anys), Veterà (de 40 a 49 anys), Màster (de 50 en endavant), 1r Local (masculí i femení) i 1r general (masculí i femení)

No s'admetran gossos o altres animals domèstics acompanyant als participants.


Organitza: Centre Excursionista Sant Feliu de Codines

Darrera actualització: 18.08.2026 | 18:21