Parades de castanyes de les escoles a la plaça, festa al Centre Cívic i Tot Sants

Dijous, 29 d’octubre de 2015

Divendres 30 i dissabte 31 d'octubre a la tarda es van instal·lar a la plaça Josep Umbert Ventura parades de venda de castanyes torrades amb motiu de la Castanyada, i dissabte els alumnes de 4t d'ESO del SES Manuel Carrasco i Formiguera van organitzar una Festa de Halloween al Centre Cívic. El Casal Municipal de la Gent Gran també va acollir un berenar per celebrar la castanyada.

Divendres 30 d'octubre a la tarda
Parada dels alumnes de l'escola FEDAC Sant Feliu.
 
Dissabte 31 d'octubre a la tarda
- Parades dels alumnes de l'escola FEDAC Sant Feliu, de l'institut SES Manuel Carrasco i Formiguera i de l'Agrupament Escolta Makalu.
- Festa de Halloween al Centre Cívic, de 17.00 a 21.00h. Entrada: 2 euros si vas disfressat, 3 euros si no vas disfressat. Els beneficis de la festa estaran destinats al viatge de fi de curs de 4t d'ESO. Es vendran coca i sucs. Org. Institut SES Manuel Carrasco i Formiguera.
 
 
CEMENTIRI PER TOT SANTS
El cementiri municipal obre de 9.00 a 17.00h, en horari habitual entre els mesos d'octubre a maig.

Per a qualsevol incidència cal trucar al telèfon 93 866 28 89 (Policia Local).

 
Darrera actualització: 26.03.2021 | 12:29