Sant Feliu de Codines recapta 1.051,43 € al Mulla’t 2025 per l’esclerosi múltiple

Divendres, 11 de juliol de 2025

La piscina municipal va tornar a ser escenari, diumenge 6 de juliol, de la jornada solidària del Mulla’t per l’esclerosi múltiple, en què hi van participar unes 150 persones.

Aquest 2025, a Sant Feliu s’han recaptat un total de 1.051,43 €, provinents de diferents vies de col·laboració: 347 € amb la venda d’entrades, 356 € amb la venda de marxandatge solidari, 98,43 € en donatius directes i 250 € de donació directe de l'Ajuntament. És una campanya impulsada per la Fundació Esclerosi Múltiple amb la col·laboració de l'Ajuntament.

Durant la jornada, a les dotze del migdia, es va fer el tradicional salt solidari a l’aigua, acompanyat d’una classe dirigida pel Gimnàs Sant Jord.

L'Ajuntament s’ha adherit un any més a aquesta campanya solidària. L’èxit de la jornada ha estat possible gràcies a la implicació de les voluntàries Anna Verdaguer, Marina Carbonell i Ramon Puig, que van col·laborar en la venda del material oficial del Mulla’t.

La Fundació Esclerosi Múltiple organitza aquesta iniciativa des del 1994 amb un doble objectiu: acompanyar les persones afectades per aquesta malaltia neurològica i recaptar fons per a la recerca i el suport als malalts. L’esclerosi múltiple és una malaltia que afecta sobretot persones joves i que pot ser invalidant i progressiva. A Catalunya, més de 9.000 persones viuen amb esclerosi múltiple.

Si no vas poder assistir al Mulla’t, encara pots col·laborar amb la fundació fent una donació a través del web: www.fem.es/campanya/mullat

Gràcies a totes les persones que vau fer possible aquesta jornada solidària!

Darrera actualització: 11.07.2025 | 10:08