Matinal de velocitat el que es va viure diumenge 6 d'octubre a Sant Feliu de Codines amb el Rally ChronoDriver 2013. La clàssica cursa de regularitat de Bigues a Sant Feliu, un autèntic revival on es va poder veure l'evolució dels cotxes esportius des dels seus orígens fins a dia d'avui, que rememora la popular pujada en costa que es celebrava al municipi.
En total 74 vehicles entre els quals hi havia models de Ferrari, Porsche, Mercedes, Jaguar... antics i moderns. Els participants van fer dues passades al tram de 4 quilòmetres i mig que separen Riells i Sant Feliu i desenes d'aficionats es van concentrar en alguns dels revolts mítics del traçat. El cotxe guanyador de la 2a edició de la pujada en costa va participar al Revival d'enguany, el Porsche 356 de Victor Sagi, guanyador l’any 1960, i entre els participants els pilots Geni Baturone, Hansi Babler i Manel Juncosa. La Pujada en costa va ser una de les proves més importants del campionat de muntanya des de l’any 1959.
Al Centre Cívic La Fonteta s'hi va instal·lar el parc tancat i es va poder degustar la cervesa Moritz. Els visitants van poder veure de més a prop tots els vehicles. Al Centre Cívic es van reunir tots els pilots i es van lliurar els premis als guanyadors de cada categoria, Pre-1959, 1960-1969, 1970-1979, 1980-1989, 600 Moritz i Future Classics.
Podeu veure els cotxes participants aquí. També podeu veure un àlbum de fotografies al Facebook de l'Ajuntament.