Hemeroteca
A l'hemeroteca s'arxiven totes les notícies, els reculls de premsa i els esdeveniments passats de l'agenda que es publiquen al web per tal que es puguin consultar en qualsevol moment encara que ja no estiguin vigents.
Els filtres del cercador us poden fer més fàcil trobar el que esteu buscant.
Concert de primavera amb La Poncella
04/05/2025Diumenge 4 de maig tindrà lloc el concert de primavera amb la Coral La Poncella i La Juvenil de la Poncella.
Amb la col·laboració de Pep Parés, Xavier Villuendas, Juan Manuel Galeas, Pedro Merighi, Miranda Fernández, Sandra Roure i l’Escola de Música.A les 17.30h, a la sala de teatre del Centre Cívic La Fonteta.
Últim dia per participar al Corremots
04/05/2025El 4 de maig és l'últim dia per participar a la 2a edició del concurs Corremots organitzada pels Amics del Museu Municipal Can Xifreda.
A diversos comerços trobaràs preguntes per posar a prova els coneixements sobre mots i expressions que s'utilitzaven a Sant Feliu de Codines.
El guanyador/a s'anunciarà el 8 de maig.
Cercle de Criança: Espai familiar per a infants de 1-2 anys
06/05/2025Espai lúdic, educatiu, de trobada i relació, dirigit a infants de 1-2 anys i les seves famílies.
Gestionat per a mares i pares que volen crear un espai de trobada entre famílies i infants per acompanyar la criança, generar vincles i crear comunitat.Es fan trobades quinzenals els dimarts a la tarda, de 17.30h a 18.15h, a l'edifici d'infantil de l'Escola Jaume Balmes.
És una activitat amb inscripció prèvia. Cal posar-se en contacte amb el Cercle de Criança de Vincles.Cercle de Criança: Espai familiar per a infants de 1-2 anys
20/05/2025Espai lúdic, educatiu, de trobada i relació, dirigit a infants de 1-2 anys i les seves famílies.
Gestionat per a mares i pares que volen crear un espai de trobada entre famílies i infants per acompanyar la criança, generar vincles i crear comunitat.Es fan trobades quinzenals els dimarts a la tarda, de 17.30h a 18.15h, a l'edifici d'infantil de l'Escola Jaume Balmes.
És una activitat amb inscripció prèvia. Cal posar-se en contacte amb el Cercle de Criança de Vincles.Cercle de Criança: Espai familiar per a infants de 3-4 anys
08/05/2025Espai lúdic, educatiu, de trobada i relació, dirigit a infants de 3-4 anys i les seves famílies.
Gestionat per a mares i pares que volen crear un espai de trobada entre famílies i infants per acompanyar la criança, generar vincles i crear comunitat.Es fan trobades quinzenals els dijous a la tarda, de 17.15 a 18.00h, a la sala d'actes del Centre Cívic.
És una activitat amb inscripció prèvia. Cal posar-se en contacte amb el Cercle de Criança de Vincles.
Cercle de Criança: Espai familiar per a infants de 3-4 anys
22/05/2025Espai lúdic, educatiu, de trobada i relació, dirigit a infants de 3-4 anys i les seves famílies.
Gestionat per a mares i pares que volen crear un espai de trobada entre famílies i infants per acompanyar la criança, generar vincles i crear comunitat.Es fan trobades quinzenals els dijous a la tarda, de 17.15 a 18.00h, a la sala d'actes del Centre Cívic.
És una activitat amb inscripció prèvia. Cal posar-se en contacte amb el Cercle de Criança de Vincles.
Trobada del Grup de suport al dol
08/05/2025Un grup de dol és un espai que promou la salut psicològica, emocional i espiritual a través de poder compartir i expressar tot allò que ens fa sentir quan perdem una persona, una situació o una cosa.
A la vegada, els diferents testimonis i experiències que ens ofereixen els participants, ens igualen i podem sentir-nos còmodes i més capaços d’entendre què és un procés de dol.
Trobada del Grup de suport al dol
22/05/2025Un grup de dol és un espai que promou la salut psicològica, emocional i espiritual a través de poder compartir i expressar tot allò que ens fa sentir quan perdem una persona, una situació o una cosa.
A la vegada, els diferents testimonis i experiències que ens ofereixen els participants, ens igualen i podem sentir-nos còmodes i més capaços d’entendre què és un procés de dol.
Cantada Codinenca 2025: Festa de la música amb la comunitat educativa
08/05/2025La sala de teatre del Centre Cívic acollirà el dijous 8 de maig a les 17.15h la Cantada Codinenca, una trobada amb infants i joves de Sant Feliu, i les corals La Poncella i La Llum.
Cercle de Criança de dones embarassades i famílies amb nadons
07/05/2025Espai de trobada per a embarassades i famílies amb nadons, acompanyat per una Doula on compartir, escoltar i reflexionar sobre la criança, generar vincles i crear comunitat.
Es fan trobades quinzenals els dimecres, de 10.30h a 12.30h, a l'aula de formació del Centre Cívic.
Cercle de Criança de dones embarassades i famílies amb nadons
21/05/2025Espai de trobada per a embarassades i famílies amb nadons, acompanyat per una Doula on compartir, escoltar i reflexionar sobre la criança, generar vincles i crear comunitat.
Es fan trobades quinzenals els dimecres, de 10.30h a 12.30h, a l'aula de formació del Centre Cívic.
Conferència de paremiologia catalana
08/05/2025La sala d'actes de la Biblioteca municipal acollirà el dijous 8 de maig, a les 20h, una conferència de paremiologia catalana amb Víctor Pàmies, organitzada pels Amics del Museu de Can Xifreda.
Aquest dia s'anunciarà el guanyador/a de la 2a edició del concurs Corremots.
La vespa asiàtica: què en sabem?
19/05/2025Vine a la xerrada informativa per conèixer millor aquesta espècie invasora i com ens afecta.
Parlarem de com identificar-la i diferenciar-la d'altres vespes i abelles, els perills que comporta, com són els nius i on es troben habitualment i les quines accions s’estan duent a terme per controlar-la.
És una xerrada organitzada per l'Ajuntament de Sant Feliu de Codines amb el suport de Diputació de Barcelona que anirà a càrrec de Jaume Soler Zurita, de Dàurica (serveis ambientals i biodiversitat).
T'esperem el dilluns 19 de maig, a les 18.00h, a la sala d'actes de la Biblioteca.
Club de lectura per adults amb l'obra "A casa teníem un himne"
09/05/2025Divendres 9 de maig, a les 18.45h, tindrà lloc el Club de lectura per adults a la Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar.
Es comentarà l'obra "A casa teníem un himne" de Maria Climent. Amb la presència de l'autora. Condueix el club de lectura, Mercè Carner.
Taller de detecció de fauna i petjades de mamífers
14/06/2025Vols fer una petjada de l'animal que més t'agradi amb argila? Vols conèixer les petjades de mamífers de l'entorn de Sant Feliu?
Dissabte 14 de juny, d'11 a 13h, a la plaça Josep Umbert Ventura, al mercat.
El taller, organitzat per la regidoria de Comerç, va a càrrec d'Hevistunocellet, per descobrir la natura. Amb joc d'identificació al mercat i sorteig de 2 mini guies de petjades.
Activitat gratuïta sense inscripció prèvia.
Trobada "Parlem sobre seguretat" al Casal Municipal de la Gent Gran
06/05/2025Dimarts 6 de maig a les 19.00h:
- Presentació del nou Cap de la Policia Local, Llorenç Baqués.
- Informació sobre consells útils per prevenir estafes i robatoris
- Presentació de l’enquesta de percepció de seguretat, emmarcada en el Pla Local de Seguretat que s'està realitzant, on podreu donar la vostra opinió sobre com millorar la seguretat al poble.
Si teniu interès a contestar l'enquesta i no podeu assistir-hi, ho podeu fer en el següent enllaç: Enquesta sobre percepció de seguretat
Teatre "La llegenda de Sant Jordi"
09/05/2025L'alumnat de 4t d'ESO de FEDAC Sant Feliu representa l'obra de teatre "La llegenda de Sant Jordi" al Casal Cultural Codinenc, a les 17.30h.
Mostra infantil de teatre
11/05/2025El Casal Cultural Codinenc acull el diumenge 11 de maig un Festival infantil de teatre, a les 17.00h:
- El Flaustista d'Hamelín, d'adaptació pròpia
- Baboolova, de Josep Canet
- Joc de miralls, d'Adelaida Frias
- Over the rainbox, de David Plana
- L'astrolabi d'Arquímedes, de Josep Canet
Entrades numerades a la venda el mateix dia a partir de les 11.00h al Casal Cultural Codinenc.
XXIX Fira del Rellotge
18/05/2025De 8.00 a 14.00h, Fira del Rellotge a la plaça Josep Umbert Ventura. Parades, brocanters i col·leccionistes. De 10 a 14h, exposició de dibuixos de campanars a càrrec de l'alumnat dels centres edcucatius, entrega del rellotge commemoratiu als directors/es i una distinció a l'alumnat participant.
A les 13.30h, recepció a l'Alcalde de Furtwangen - Selva Negra, Josef Herdner, acompanyat de l'alcalde Pol Cabutí i els regidors/es, a la sala d'actes de l'Ajuntament. Cloenda: Concert amb la Coral La Llum.
Al Museu del Rellotge hi haurà una exposició temàtica. La Fira del Rellotge és organitzada per l'Associació Fira del Rellotge.
Més informació de la fira i el Museu del Rellotge: www.firadelrellotge.org
Xerrada informativa Casal d’Estiu 2025: Un viatge estel·lar!
08/05/2025Aquest estiu acompanya l'Àlex l’Astronauta en un emocionant viatge estel·lar per descobrir el sistema solar i com es viu a la Terra.
Del 25 de juny al 2 d'agost a la Zona Esportiva Solanes, de 9.00 a 14.00h.
Per a infants i joves de 3 a 16 anys (que hagin cursat prèviament I3)Durant el casal, l’Àlex proposarà un repte setmanal que caldrà resoldre i on els infants i joves podran viure aventures plenes de reptes, emocions, valors, activitats a l'aire lliure, sortides per l'entorn, piscina i molt més!
El Casal és de 9 a 14h, amb la possibilitat de serveis complementaris d’acollida (de 8 a 9h) i carmanyola (de 14 a 15h).
- Inscripcions del 8 d’abril a l’1 de juny de 2025 a través del formulari: http://www.quiralia.cat/casals/casal/casal-destiu-santfeliudecodines
- Reunió informativa: dijous 8 de maig a les 18.00h, al Centre Cívic + en línia a https://meet.google.com/wzj-jkpn-wqp
T'apuntes al viatge estel·lar?