Servei Local de Teleassistència

La teleassistència és un servei que permet a la persona usuària comunicar-se les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any amb una central d'alarmes mitjançant un petit aparell en forma de penjoll perquè, en cas de necessitat o emergència, pugui ser atesa immediatament.

Línies de servei:

  • Visites domiciliàries de control
  • Unitats mòbils d'actuació immediata
  • Instal·lació i manteniment d'equipaments

Període de tramitació: Durant tot l'any.

Temps de resolució: Un mes.

Qui el pot demanar? S'adreça principalment a les persones grans o discapacitades que viuen soles permanentment o durant gran part del dia, residents i empadronades a Sant Feliu.

On es pot demanar?

  1. En línia a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament.
     
  2. Presencialment a l'Ajuntament o a Serveis Socials, demanant cita prèvia.

           Documentació a aportar: 

           - Formulari de sol·licitud del Servei Local de Teleassistència
           - Fotocòpia/es del NIF
           - Informe/s mèdic/s de l'estat de salut del sol·licitant

Més informació a gencat.cat i a diba.cat.

Darrera actualització: 16.04.2021 | 07:54