Agenda

L'agenda d'activitats es distribueix a totes les llars cada mes.

Podeu consultar l'agenda en versió PDF:

  • Curset de sardanes

    30/07/2025

    Vols aprendre a ballar sardanes? Vine els dimecres i dijous de 19.00 a 20.00h al Casal Municipal de la Gent Gran.

    És una activitat per a totes les edats que organitza l'Agrupació Sardanista de Sant Feliu, amb el suport de l'Associació de Jubilats i Pensionistes.

  • Curset de sardanes

    31/07/2025

    Vols aprendre a ballar sardanes? Vine els dimecres i dijous de 19.00 a 20.00h al Casal Municipal de la Gent Gran.

    És una activitat per a totes les edats que organitza l'Agrupació Sardanista de Sant Feliu, amb el suport de l'Associació de Jubilats i Pensionistes.

  • Concert de Jo Jet i Maria Ribot

    31/07/2025

    Els Jardins de Can Xifreda tornaran a ser, per segon any consecutiu, l’escenari de concerts d’artistes de música en català, en un format de proximitat i en un dels entorns més privilegiats. Cada dijous de juliol a dos quarts de nou del vespre. En venda les entrades a www.entrapolis.com

  • Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor

    06/08/2025

    🌐 Atenció personalitzada per gestionar i tramitar consultes, queixes, reclamacions i denúncies en l’àmbit del consum a la Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor a Sant Feliu de Codines:

    🗓️ Dimecres 6 d'agost
    🕙 De 10.30 a 13.00h
    📍 Pl. Josep Umbert Ventura

    ➡️ Us atendrà personal expert en consum de la Diputació de Barcelona de manera gratuïta i personalitzada en aquelles qüestions o dubtes relacionades amb l’àmbit del consum, telefonia, serveis post-venta, subministraments, vehicles, etiquetatge, assegurances, viatges, comerç, serveis bancaris...

  • Trobada del Grup de suport al dol

    04/09/2025

    Un grup de dol és un espai que promou la salut psicològica, emocional i espiritual a través de poder compartir i expressar tot allò que ens fa sentir quan perdem una persona, una situació o una cosa.

    A la vegada, els diferents testimonis i experiències que ens ofereixen els participants, ens igualen i podem sentir-nos còmodes i més capaços d’entendre què és un procés de dol.

Darrera actualització: 1.07.2025 | 13:54