Hemeroteca
A l'hemeroteca s'arxiven totes les notícies, els reculls de premsa i els esdeveniments passats de l'agenda que es publiquen al web per tal que es puguin consultar en qualsevol moment encara que ja no estiguin vigents.
Els filtres del cercador us poden fer més fàcil trobar el que esteu buscant.
Nou establiments de Sant Feliu de Codines s’adhereixen al Voluntariat per la llengua
16/02/2022A Sant Feliu de Codines, Can Turret, Papereria La Plaça, Pas a Pas, Bar Restaurant La Fonteta, Forn Ca la Ramona, Can Garriga i Espai Garriga, Fleca i pastisseria Turòn, i Capdevila Tecnologies es comprometen a donar suport a la promoció del català amb la seva adhesió al programa Voluntariat per la llengua com a establiments col·laboradors.
3r Premi Vila de Sant Feliu de Codines al treball de recerca de Batxillerat. Curs 2021- 2022
16/02/2022L’Ajuntament de Sant Feliu de Codines convoca aquestes bases per tal de promoure la curiositat i la recerca a Batxillerat i impulsa d’aquesta manera el 3r premi de Recerca de Batxillerat.
Comunicat de l'Ajuntament sobre la situació actual de la Covid-19: 123 casos positius en els darrers 14 dies i risc de brot molt alt
18/02/2022L'índex del risc de rebrot de Sant Feliu de Codines segueix estant un nivell molt alt, de 881.69 punts. Segons la informació actualitzada al web de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (16/02/22) el municipi de Sant Feliu de Codines ha registrat 38 casos positius diagnosticats amb PCR i tests d'antígens els últims 7 dies i també s’han comptabilitzat 123 casos en els darrers 14 dies. Es tracta d’un nivell molt alt i hem d'estar molt alerta de l'evolució, malgrat haver disminuït la incidència. La taxa de reproducció de l’epidèmia se situa en un 0.49 punts. Aquest índex s’obté de la mitjana de persones que s’infecten a partir d’un mateix cas. Si aquest valor se situa per sobre d’1, l’epidèmia creix, mentre que si es troba per sota d’1, l’extensió del virus baixa.
Disfressem-nos i visquem el Carnestoltes!
18/02/2022Sant Feliu de Codines celebra el dissabte 26 de febrer a partir de les 5 de la tarda la Festa de Carnestoltes.
Reading. Club de lectura en anglès: "But was it murder"
19/02/2022Es comentarà el llibre "But was it murder?" de Jania Barrell.
XXXIX Concurs de Teatre Amateur Vila de Sant Feliu de Codines: "Terapèutic"
20/02/2022Amb l'Agrupació Teatral Maçateatre de Maçanet de la Selva.
Diem NO a la violència de gènere
20/02/2022Des de l'Ajuntament de Sant Feliu de Codines volem condemnar, una vegada més, el darrer assassinat per violència de gènere d'ahir a Martorell. És la primera víctima de violència masclista d'aquest any a Catalunya. Tot el nostre suport als seus familiars i amics i la nostra absoluta repulsa a aquests fets.
Taller: l'orgà nica al compostador
22/02/2022Tens hort o jardí i no fas compost? Vols aprendre a fer compost? Vols saber que és compostable i que no? I com s’ha d’ubicar el compostador?
Si estàs interessat, vine al taller gratuït de compostatge que es realitzarà els propers dies 1 i 22 d’abril de 2022 al Centre Cívic La Fonteta, de 18 a 20 hores.
El 22 de juny es realitzarà una sessió de seguiment per tots aquells que hagin fet el taller.Dimarts 1 de març: Escudella de Carnestoltes
23/02/2022Aquest any 2022, i després de la pausa obligada el 2021, reprenem aquest costum i festa tan arrelada, aquest any ja compleix 233 anys d’existència, el dimarts 1 de març.
Actualment “Amics de l’Escudella” és qui s’encarrega d’organitzar la tradicional festa de l’escudella.
Les activitats el dimarts 1 de març començaran molt d’hora al matí a la plaça Josep Umbert Ventura. A les 7 s’encendrà el foc . Els alumnes de les dues escoles de primària de la població, i l’institut Manuel Carrasco i Formiguera visitaran durant el matí la plaça del poble on es cuinarà l’escudella i seran convidats a menjar torrades.
L’escudella es farà fins a la una del migdia, quan el mossèn beneirà el brou. Després de la benedicció, com cada any, s’ompliran les olles que portin els assistents per menjar-se l’escudella a casa.
A la plaça també s’instal·laran taules perquè la gent pugui degustar el brou al mateix lloc on es cou. Només cal que tothom qui vulgui participar de la festa porti un plat soper i una cullera.
La festa de l’escudella de Carnestoltes és una de les tradicions més arrelades i consolidades de Sant Feliu i aplega cada any centenars de persones del municipi i de pobles veïns que omplen les olles de brou saborós per dinar.Comunicat de l'Ajuntament sobre la situació actual de la Covid-19: 68 casos positius en els darrers 14 dies i risc de brot molt alt
25/02/2022L'índex del risc de rebrot de Sant Feliu de Codines segueix estant un nivell molt alt, de 1630.08 punts. Segons la informació actualitzada al web de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (25/02/22) el municipi de Sant Feliu de Codines ha registrat 35 casos positius diagnosticats amb PCR i tests d'antígens els últims 7 dies i també s’han comptabilitzat 68 casos en els darrers 14 dies. Es tracta d’un nivell molt alt i hem d'estar molt alerta de l'evolució, malgrat haver disminuït la incidència. La taxa de reproducció de l’epidèmia se situa en un 1.62 punts. Aquest índex s’obté de la mitjana de persones que s’infecten a partir d’un mateix cas. Si aquest valor se situa per sobre d’1, l’epidèmia creix, mentre que si es troba per sota d’1, l’extensió del virus baixa.
OK Plata: CHP Sant Feliu - UDC Rochapea
26/02/2022