Hemeroteca
A l'hemeroteca s'arxiven totes les notícies, els reculls de premsa i els esdeveniments passats de l'agenda que es publiquen al web per tal que es puguin consultar en qualsevol moment encara que ja no estiguin vigents.
Els filtres del cercador us poden fer més fàcil trobar el que esteu buscant.
Representació "Els Pastorets" amb l'alumnat de l'escola Jaume Balmes
12/12/2024Representació teatral "Els pastorets" a càrrec de l'alumnat de 6è de l'escola Jaume Balmes, dijous 12 de desembre a les 17.30h a la sala de teatre del Centre Cívic La Fonteta.
Entrada: 3 € per persona. Es podran adquirir les entrades a la sortida de l'escola o posant-se en contacte via watsapp al número de telèfon 616194368.
Curset de sardanes
12/12/2024Vols aprendre a ballar sardanes? Vine els dijous de 19.00 a 20.00h al Casal Municipal de la Gent Gran.
És una activitat per a totes les edats que organitza l'Agrupació Sardanista de Sant Feliu, amb el suport de l'Associació de Jubilats i Pensionistes.
Speaking: tertúlia en anglès a la biblioteca
12/12/2024Tots els dijous del curs escolar, a les 19.00h, la Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar ofereix l'activitat "SPEAKING", un grup de conversa en anglès. A càrrec de Durham School.
Per a més informació i inscripcions a la Biblioteca.
Pessebre vivent de l'escola FEDAC Sant Feliu
13/12/2024L'Escola FEDAC Sant Feliu organitza un pessebre vivent a càrrec de l'alumnat del centre. De 17 a 19h a la Font dels Àlbers i l'escola.
Club de lectura per adults amb l'obra "Por"
13/12/2024Divendres 13 de desembre, a les 18.45h, tindrà lloc el Club de lectura per adults a la Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar. Condueix la tertúlia Mercè Carner.
Es comentarà l'obra "Por", de Stefan Zweig.
Consulta ciutadana presencial "Decidim el futur de l'edifici del Casal Cultural Codinenc"
14/12/2024L'Ajuntament va presentar a la ciutadania divendres 15 de novembre el procés participatiu a través de qual es decidirà la possible adquisició del Casal Cultural Codinenc.
La informació es vehicula a través de la plataforma de participació Decidim i es va actualitzant durant el procés: https://participa311-santfeliudecodines.diba.cat/processes/futur-edifici-casalculturalcodinenc
Espais de participació:
- Espai d'opinió a la plataforma Decidim: Què en penses del futur de l'edifici del Casal Cultural Codinenc i la seva possible adquisició?
- Portes obertes al Casal Cultural Codinenc fins al 8 de desembre (de dijous a diumenge de 17 a 20h i dissabte i diumenge de 10 a 13h).
- Del 9 al 15 de desembre: Consulta ciutadana telemàticament a través de la Plataforma Decidim. Hi podran participar-hi els majors de 16 anys.
- Jornada de consulta presencial dissabte 14 de desembre, de 9.00 a 20.00h a l'Ajuntament.
Fira de Nadal
14/12/2024El cap de setmana del 14 i 15 de desembre se celebra la Fira de Nadal a Sant Feliu de Codines, a la plaça Josep Umbert Ventura, carrer Joan Maragall i Anselm Clavé.
La Casa del Pare Noel i el Tió, obertes divendres de 18 a 21h, dissabte d'11 a 14 i de 18 a 21h i diumenge d'11 a 14h. Joc de pistes a càrrec del Grup de Comerciants Codinencs.
Dissabte 14 de desembre
- De 7 a 14h Mercat setmanal
- 9.00h Obertura de la Fira
- 18.00h Pastorets itinerants
- 20h Tancament de la Fira
Diumenge 15 de desembre
- 09.00h Obertura de la Fira
- Activitats per a la Marató de TV3 a l'escenari de la Fira, a la Font dels Àlbers:
11.30h: Nomads
11.45h: Agrupació sardanista
12.00h: No M'atabalis
12.15h: Associació de Música i Arts
12.30h: Agrupació sardanista
12.45h: Agrupament Escolta Makalu
13.00h: Gimnàs Sant Jordi
- 14.00h Tancament de la Fira
Representació de "L'Hostal de les tres Camèlies"
14/12/2024El grup Grana Teatre representa el muntatge teatral "L'Hostal de les tres Camèlies" de Mercè Rodoreda a la sala del teatre del Centre Cívic La Fonteta, dissabte 14 de desembre a les 19.00h. Entrada: 6 euros
De Mercè Rodoreda es coneixen sis obres de teatre. Aqueta, escrita l'any 1973, és l'única que l'autora va veure estrenada l'any 1979. Només s'ha representat dues vegades més, fins ara. El grup Grana Teatre va representar-la per la Festa Major 2024.
1r Torneig de Futbol a peu
15/12/2024El camp municipal d'esports Francesc Garriga acull una tinal de Futbol a peu el diumenge 15 de desembre de 9.30 a 12.00h.
Amb la participació de l'associació de Futbol a Peu de Catalunya amb els equips associats i el suport de la Fundació Eusebio Sacristan.
És una matinal destinada a La Marató de TV3.
Més informació a futbolapeu.cat
Concert de Nadal de La Poncella
15/12/2024Acte final del 125è aniversari de La Poncella, diumenge 15 de desembre a les 17.30h a la sala de teatre del Centre Cívic La Fonteta. Cantaran La Juvenil de La Poncella i El Cor de La Poncella.
Dirigeix Bernat Farreras Cabero. Al piano, Miranda Fernández.Entrada a benefici de la Marató de TV3 i per als damnificats de la DANA a València
Aquest cap de setmana, Sant Feliu de Codines ha viscut la Fira de Nadal!
16/12/2024La Fira va comptar amb unes 50 parades ubicades a la plaça Josep Umbert Ventura i als carrers Joan Maragall i Anselm Clavé, amb una àmplia oferta de productes nadalencs.
Aquest matí s'ha recuperat la pressió habitual de la xarxa d'aigua
16/12/2024La recuperació favorable dels dipòsits ens ha permès tornar a la normalitat, tot i que fins dijous continuarem reforçant les captacions amb l'aigua que portin els camions cisterna.
👑 Vols participar a la Cavalcada de Reis?
17/12/2024A les comparses (edat mínima 10 anys), portant una torxa (edat mínima 18 anys) o com a voluntari (edat mínima 18 anys). Us podeu apuntar en aquest formulari. Org. Comissió de Reis i Ajuntament
Un 83% dels votants volen que l'Ajuntament adquireixi l'edifici del Casal Cultural Codinenc per convertir-lo en equipament municipal
17/12/2024La consulta popular que s'ha dut a terme del 9 al 16 de desembre, dins del marc del procés participatiu sobre el futur de l'edifici del Casal Cultural Codinenc, ha obtingut un 12,6% de participació. Un total de 745 votants han participat a la consulta. Els resultats han estat els següents:
- Sí: 620 (83%)
- No: 112 (15%)
- En blanc: 13 (2%)
- Total: 745 (100%)
Hora del conte "Explica'm un Nadal"
17/12/2024La Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar organitza el dimarts 17 de desembre, a les 17.30h, l'Hora del conte "Explica'm un Nadal". A càrrec de Moi Aznar de la companyia Jomeloguisjomelo.
Arriba el Nadal! Ja tens la casa ben guarnida per aquestes festes tan boniques? En Moi encara no, tot just ha tret els guarniments per començar a fer-ho. Mentre guarnirà la casa us explicarà un parell de contes de Nadal i cantarem unes nadales.
Per a nenes i nens a partir de 3 anys. Cal inscripció a la Biblioteca.
Ioga per a dones de totes les edats
17/12/2024Estàs buscant un espai per relaxar-te, moure el cos i connectar amb tu mateixa?
L'Ajuntament organitza sessions de ioga a partir de l'1 d'octubre, cada dimarts de 19.15 a 20.15h fins al 17 de desembre al Centre Cívic La Fonteta.
L'activitat és gratuïta i adreçada a les dones de qualsevol edat i nivell.
Una oportunitat per relaxar el cos i la ment amb Anandaya Yoga! Apunta-t'hi!
Inscripcions als cursos de català
18/12/2024A Sant Feliu s'ofereix el nivell Bàsic 2 que t'ajudarà a aprendre a parlar en català. Es farà els dimarts i dijous de 9.30 a 11.30h.
Inscripcions presencials al Centre Cívic: Dimecres 18 de desembre de 9 a 13h i de 16 a 19h. I el dijous 19 de desembre de 16 a 19h.
Busca el teu curs a www.cpnl.cat/cursos-de-catala/cursos-generalsCercle de Criança de dones embarassades i famílies amb nadons
18/12/2024Espai gestionat per a mares i pares que volen crear un espai de trobada entre famílies i infants per acompanyar la criança, generar vincles i crear comunitat.
Es fan trobades quinzenals els dimecres a la tarda, de 17.30h a 18.30h, a l'aula de formació del Centre Cívic.
Xerrada "De l'hort a la biblioteca", amb tast de productes autòctons
18/12/2024Quina és la situació de la pagesia de proximitat? Què fan els nostres pagesos per minimitzar l'impacte que ocasiona el canvi climàtic en els cultius? Continuarem gaudint del mateixos productes o aquesta situació pot variar-ne el gust i les propietats?
Aquestes i altres incògnites seran el punt de partida per a la reflexió 💭 i la presa de consciència individual i col·lectiva, en una xerrada que organitza la Biblioteca municipal, el dimecres 18 de desembre a les 18h a la Biblioteca. Amb el cuiner Pep Salsetes i la col·laboració de Ramon Serra de Can Feliuàs, que acabarà amb un tast de productes de proximitat .
La xerrada vol donar a conèixer com el canvi climàtic està incidint en la producció agrícola i el paisatge de la comarca.
Un total de tretze Biblioteques del Vallès Oriental organitzen l'acció "Pagesia de proximitat en temps de canvi climàtic", a càrrec de Llavors Orientals, dins el marc del programa "De l'Hort a la Biblioteca".
S'obre la inscripció a les classes de ioga per a dones de totes les edats
19/12/2024Estàs buscant un espai per relaxar-te, moure el cos i connectar amb tu mateixa? Vine a les sessions de ioga que es faran a partir de gener, cada dimarts, al Centre Cívic, són gratuïtes! Inscripcions a l'Ajuntament.