A l'hemeroteca s'arxiven totes les notícies, els reculls de premsa i els esdeveniments passats de l'agenda que es publiquen al web per tal que es puguin consultar en qualsevol moment encara que ja no estiguin vigents.
Els filtres del cercador us poden fer més fàcil trobar el que esteu buscant.
Sant Joan a Sant Feliu de Codines
Diumenge 23 de juny
12.45h Pl. Lluís Companys Rebuda de la Flama del Canigó
13.15h Pl. Josep Umbert Ventura. Encesa del peveter. Acte institucional de la Revetlla de la Diada Nacional dels Països Catalans.
- Lectura del manifest - Actuacions de les entitats culturals codinenques: Agrupació Sardanista de Sant Feliu i Esbart Codinenc. - Lectura de poemes de Joan Salvat-Papasseit i Vicent Andrés Estellés, poetes centenaris - Parlaments institucionals i cant dels Segadors
Org. Òmnium Cultural de Sant Feliu
20.00h Pl. Josep Umbert Ventura Encesa de la Foguera de Sant Joan per part del Follet del Grup del Correfoc.
20.30h Sopar popular. Porta’t el teu sopar! Amb DJ Carrera fins les 00.30h.
00.30h Revetlla de Sant Joan a Can Xifreda a càrrec de l’AE Makalu. Més informació i entrades a les XXSS @aemakalu
Vine a ballar country!
Cada dissabte al Centre Cívic La Fonteta. Obert a tothom.
Organitzat pel Club Petanca.
Taller "Descobrim el món de les abelles i fem una espelma"
Taller "Descobrim el món de les abelles i fem una espelma" a la Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar, el dimecres 12 de juny a les 17.30h. A càrrec de Món Bee. Activitat familiar per a infants a partir de 4 anys.
Descobreix el fascinant món de les abelles i crea la teva pròpia espelma. Uneix-te a aquesta emocionant aventura on aprendràs tot sobre aquests animals i com excerceixen un paper vital al nostre ecosistema. Explorarem junts com les abelles produeixen mel, pol·linitzen les flors i treballen en equip per construir els seus ruscs.
Cal inscripció prèvia a la Biblioteca.
Adults and Young People Storytime
Dijous 20 de juny, a les 19.00h, la Biblioteca organitza l'activitat "Adults and Young People Storytime", stories from around the world. A càrrec de Sara Carline.
Després d’una introducció als contes d’arreu del món, sentireu contes sobre diversos personatges i podreu deixar que l’imaginació us porti a terres llunyanes.
Classes de ioga per a joves
El 30 d'abril comencen les classes de ioga per als joves d'entre 12 i 29 anys organitzades per l'Espai Jove. Es faran cada dimarts fins al 23 de juliol al pati del Museu municipal Can Xifreda, de 19.00h a 20.00h. Gratuït!
Inscripcions obertes a l'Espai Jove, per Instagram @jovesfdc o per Whatsapp al 674 79 51 57.
51a Pujada a Sant Feliu de Codines
L'Escuderia Vall del Tenes - Sant Feliu de Codines és una entitat esportiva organitzadora de proves d'automobilisme que reprengué reprengué l'activitat de la mítica Pujada a Sant Feliu de Codines l'any 1996 i la segueix organitzant fins al dia d'avui on és complirà la 51è edició de la pujada.
Durant 25 anys l'escuderia ha organitzat cinc edicions del Ral·li Criterium del Vallès sent l'última edició en format Clàssics-Regularitat.
Dissabte 8 de juny se celebra la 51a Pujada a Sant Feliu de Codines. L’itinerari que seguirà la cursa serà per la BP-1432 direcció Sant Feliu de Codines en el sector comprès entre el P.K. 22.100 i el 17.700, fins la cruïlla de Sant Feliu.
L’horari de pas dels vehicles és de 8 a 17.30h
Més informació de la Pujada a Sant Feliu de dissabte 8 de juny a www.escuderiavalldeltenes.org
Tipus Tots Agenda NotÃcies Recull premsa Categories Totes les categories Temà tiques Totes les temà tiques Cultura Educació Joves Esport Medi ambient Atenció a les persones Aigua Gent gran Obres i serveis Urbanisme i Mobilitat Salut Participació ciutadana Comerç, consum, ocupació i promoció econòmica Any Mes Tots Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setembre Octubre Novembre Desembre Ordre El més antic El més nou Cercar