Hemeroteca
A l'hemeroteca s'arxiven totes les notícies, els reculls de premsa i els esdeveniments passats de l'agenda que es publiquen al web per tal que es puguin consultar en qualsevol moment encara que ja no estiguin vigents.
Els filtres del cercador us poden fer més fàcil trobar el que esteu buscant.
Taller d'autodefensa personal
20/11/2025És un taller emmarcat en el 25N, Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones. Està pensat per a noies i dones a partir de 12 anys que vulguin aprendre tècniques bàsiques d'autodefensa, reforçar la seva confiança i descobrir la força que porten dins.
El taller d'autodefensa personal es farà els dijous 6, 13, 20 i 27 de novembre de 18 a 19h al Centre Cívic.
Inscripcions obertes en aquest formulari
Taller d'autodefensa personal
27/11/2025És un taller emmarcat en el 25N, Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones. Està pensat per a noies i dones a partir de 12 anys que vulguin aprendre tècniques bàsiques d'autodefensa, reforçar la seva confiança i descobrir la força que porten dins.
El taller d'autodefensa personal es farà els dijous 6, 13, 20 i 27 de novembre de 18 a 19h al Centre Cívic.
Inscripcions obertes en aquest formulari
Audiovisual al CESF amb Adrià Garcia
14/11/2025El Centre Excursionista organitza el passi de l'audiovisual "Petjades al desert d'Egipte i Jordània" amb Adrià Garcia divendres 14 de novembre. A les 20.00h al local del Centre Excursionista.
42a Caminada Codinenca
09/11/2025El Centre Excursionista organitza la 42a Caminada Codinenca el diumenge 9 de novembre. Inscripcions a la plaça a les 7.00h. Sortida entre 7.30 i 8.00h. Recorregut d'uns 18 km amb un desnivell de més de 600 metres positius.
Informeu-vos a https://webcesf.wixsite.com/misitio
Taller per a famílies “Com acompanyar el pas a l’adolescència”
10/11/2025Dilluns 10 de novembre tindrà lloc el taller per a famílies "Com acompanyar el pas a l'adolescència", a les 18.00h a la sala d'actes de la Biblioteca, amb l'objectiu de donar eines que ajudin a les famílies d’adolescents a comprendre’ls i acompanyar-los en aquesta etapa.Porta els teus residus tèxtils al mercat!
29/11/2025Fes renéixer la teva roba!
Al mercat, a la plaça Josep Umbert Ventura, trobaràs de 10.00 a 14.00h un punt de recollida de roba de Formació i Treball de Roba Amiga.
Què puc portar al contenidor de roba?
✅Qualsevol producte tèxtil: roba de vestir, roba de la llar (llençols, tovalloles...), sabates, bolsos, cinturons...
Les peces de roba poden estar tant en bon estat, com desgastades o trencades. Les sabates aparellades i tot dins d'una bossa.
❌ No es pot aportar roba o calçat que estiguin mullats, humits o bruts amb substàncies com pintura, greixos, productes de neteja...La Fundació Privada Formació i Treball és membre de la Cooperativa Roba Amiga i té com a objectiu la inserció laboral a través de la gestió dels residus tèxtils. Fent el procés de gestió de la roba de segona mà es redueixen aquests residus a través d'un model que promou la inserció de persones en situació o amb risc d'exclusió social.
Vols aprendre a fer vinagre remeier dels quatre lladres?
06/12/2025L'Ajuntament organitza un taller al mercat on pots aprendre a fer vinagre remeier. És una activitat gratuïta i sense inscripció. Vine!!
Dissabte 6 de desembre, d'11.00 a 13.00h, al mercat a la plaça Josep Umbert Ventura. El taller va a càrrec de la Cooperativa agroecològica L'Aresta. Estava previst pel 8 de novembre però les condicions meteorològiques no ho van permetre.
Descobrim els secrets d’una recepta ancestral amb un taller que combina història, tradició i ciència. Experimentem amb les herbes aromàtiques i vinagre per elaborar el famós Vinagre dels Quatre Lladres, que és remeier.
Espectacle de Sainets i Varietés
16/11/2025El Grup de Teatre Musical de l'Associació de Jubilats i Pensionistes ofereix un espectacle de Sainets i Varietés el diumenge 16 de novembre a les 18.00h a la sala de teatre del Centre Cívic La Fonteta.
Entrada: 5 euros. Sorteig d'un tiquet regal valorat en 40€ per gastar-lo durant els següents dos mesos a la Pastisseria-Degustació "Josep Bosch" de Sant Feliu.
Speaking: tertúlia en anglès a la biblioteca
09/10/2025Tots els dijous del curs escolar, a les 19.00h, la Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar ofereix l'activitat "SPEAKING", un grup de conversa en anglès. A càrrec de Durham School.
Per a més informació i inscripcions a la Biblioteca.
Speaking: tertúlia en anglès a la biblioteca
06/11/2025Tots els dijous del curs escolar, a les 19.00h, la Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar ofereix l'activitat "SPEAKING", un grup de conversa en anglès. A càrrec de Durham School.
Per a més informació i inscripcions a la Biblioteca.
Speaking: tertúlia en anglès a la biblioteca
30/10/2025Tots els dijous del curs escolar, a les 19.00h, la Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar ofereix l'activitat "SPEAKING", un grup de conversa en anglès. A càrrec de Durham School.
Per a més informació i inscripcions a la Biblioteca.
Speaking: tertúlia en anglès a la biblioteca
23/10/2025Tots els dijous del curs escolar, a les 19.00h, la Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar ofereix l'activitat "SPEAKING", un grup de conversa en anglès. A càrrec de Durham School.
Per a més informació i inscripcions a la Biblioteca.
Speaking: tertúlia en anglès a la biblioteca
16/10/2025Tots els dijous del curs escolar, a les 19.00h, la Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar ofereix l'activitat "SPEAKING", un grup de conversa en anglès. A càrrec de Durham School.
Per a més informació i inscripcions a la Biblioteca.
Speaking: tertúlia en anglès a la biblioteca
13/11/2025Tots els dijous del curs escolar, a les 19.00h, la Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar ofereix l'activitat "SPEAKING", un grup de conversa en anglès. A càrrec de Durham School.
Per a més informació i inscripcions a la Biblioteca.
Speaking: tertúlia en anglès a la biblioteca
20/11/2025Tots els dijous del curs escolar, a les 19.00h, la Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar ofereix l'activitat "SPEAKING", un grup de conversa en anglès. A càrrec de Durham School.
Per a més informació i inscripcions a la Biblioteca.
Speaking: tertúlia en anglès a la biblioteca
27/11/2025Tots els dijous del curs escolar, a les 19.00h, la Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar ofereix l'activitat "SPEAKING", un grup de conversa en anglès. A càrrec de Durham School.
Per a més informació i inscripcions a la Biblioteca.
Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor
28/11/2025🌐 Atenció personalitzada per gestionar i tramitar consultes, queixes, reclamacions i denúncies en l’àmbit del consum a la Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor a Sant Feliu de Codines:
🗓️ Divendres 28 de novembre
🕙 De 10.30 a 13.00h
📍 Pl. Josep Umbert Ventura➡️ Us atendrà personal expert en consum de la Diputació de Barcelona de manera gratuïta i personalitzada en aquelles qüestions o dubtes relacionades amb l’àmbit del consum, telefonia, serveis post-venta, subministraments, vehicles, etiquetatge, assegurances, viatges, comerç, serveis bancaris...
Campanya de donació de sang
19/11/2025Cada dia es necessiten entre 800 i 1000 doncacions de sang a Catalunya. La sang caduca, per la qual cosa calen donacions regulars per mantenir les reserves.
Vine a Sant Feliu de Codines a donar sang el dimecres 19 de novembre de 17 a 21h al Centre Cívic La Fonteta:
✔️ Si tens entre 18 i 70 anys
✔️ Peses més de 50 kg
✔️ Et trobes bé de salut
✔️ Les dones poden donar sang un màxim de tres vegades l'any i els homes un màxim de quatre.
✔️ No has d'estar en dejú
✔️ Encara que prenguis algun dels medicaments més freqüents.✅ Apunta't aquí
Dona sang i salva fins a 3 vides!Taller "Teatre d'objectes", a la Biblioteca
12/11/2025La Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar organitza el dimecres 12 de novembre, a les 17.30h, el taller "Teatre d'objectes", una activitat emmarcada en el programa "Catalunya Abstracta" promogut pel Servei de Biblioteques de la Generalitat i organitzat per Punto y Raya.
És un taller d'experimentació i creació cinematogràfica abstracta pensat per despertar la creativitat, el pensament visual i l'expressió artística. Té com a objectiu fomentar noves aproximacions a la creació i promoció de l’Art Abstracte en Moviment.
A partir d´un autor/autora, un llibre concret o un gènere sencer, ens endinsarem en les pràctiques de les arts escèniques, el joc i l'audiovisual per tal de crear una breu obra teatral amb personatges i objectes abstractes. Utilitzarem la càmera de vídeo i alguns efectes òptics per enregistrar la nostra història de manera abstracta, posant èmfasi en els elements formals i visuals com el ritme, la il·luminació, el moviment intern, la banda sonora i el muntatge cinematogràfic.Per a nens i nenes entre 8 a 12 anys o famílies amb infants.
Cal inscripció prèvia a la Biblioteca.
Taller de robòtica: " La Veta a la biblioteca"
18/11/2025La Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar organitza el dimarts 18 de novembre, a les 17.30h, el taller de robòtica "La Veta a la biblioteca", el robot de fusta que acosta la programació als infants. Construïda a Manresa, la Veta permet treballar la programació i la robòtica de manera manipulativa, senzilla i cooperativa.
Mitjançant cubs de fusta de colors, els infants dissenyen seqüències de programació, que la Veta executa amb l’ordre que se li col·loquen a la motxilla. Tot això, sense necessitat de pantalles ni dispositius digitals!
Per a nens i nenes entre 6 a 9 anys. A càrrec de La Codornella.
Cal inscripció prèvia a la Biblioteca.