Hemeroteca

A l'hemeroteca s'arxiven totes les notícies, els reculls de premsa i els esdeveniments passats de l'agenda que es publiquen al web per tal que es puguin consultar en qualsevol moment encara que ja no estiguin vigents.

Els filtres del cercador us poden fer més fàcil trobar el que esteu buscant.

  • Curset de sardanes

    30/01/2025

    Vols aprendre a ballar sardanes? Vine els dijous de 19.00 a 20.00h al Casal Municipal de la Gent Gran.

    És una activitat per a totes les edats que organitza l'Agrupació Sardanista de Sant Feliu, amb el suport de l'Associació de Jubilats i Pensionistes.

  • Audiovisual al CESF "Illa Papua" amb Mercè de la Puebla

    31/01/2025

    El Centre Excursionista organitza l'audiovisual "Illa Papua" divendres 31 de gener, a càrrec de Mercè de la Puebla. A les 20.00h al local del Centre Excursionista.

  • Vols ballar country?

    01/02/2025

    Tots els dissabtes de 18 a 20h, amb el grup d'iniciació. Vine a ballar country!

    Organitzat per la Secció de Country del Club Petanca La Fonteta

  • El Museu Municipal Can Xifreda obre d'11 a 14h

    02/02/2025

    El Museu Municipal Can Xifreda ofereix la història de Sant Feliu de Codines a partir de materials propis trobats a les rodalies del municipi o recollits pels veïns i veïnes.

    Cada primer diumenge de mes obre les portes, a les 11.30h s'organitza una visita guiada gratuïta. Organitzats pels Amics del Museu Municipal Can Xifreda.

  • Quin model de plaça volem? Diumenge comença el procés participatiu

    02/02/2025

    Presentació del procés participatiu: Diumenge 2 de febrer a les 12h a la plaça Josep Umbert Ventura

    L'Ajuntament de Sant Feliu de Codines inicia un procés participatiu consultiu per escollir el model de plaça Josep Umbert Ventura i la seva mobilitat. Es promou la participació dels codinencs i codinenques garantint que la seva remodelació pugui respondre a les necessitats i preferències.

    En el marc d’un pla de millora urbana, l’Ajuntament ha encarregat un estudi d’alternatives per redefinir la plaça amb aquests objectius:

    ✅ Fomentar la peatonalització i la pacificació de l’espai, prioritzant els vianants i reduint el trànsit de vehicles
    ✅ Eliminar barreres arquitectòniques per garantir l’accessibilitat universal
    ✅ Definir un model de mobilitat sostenible que millori la connexió amb altres espais del municipi
    ✅ Afavorir l’ús social de la plaça, transformant-la en un nou espai de convivència.

    Aquest procés permetrà que la ciutadania expressi la seva opinió i servirà per tal que l’Ajuntament prengui un posicionament sobre el model de plaça que volem i la seva mobilitat.

    📍 T'esperem diumenge a la presentació, et presentem les propostes! 

    Decidim com volem la nostra plaça!

  • Comença el procés participatiu "Quin model de plaça volem?"

    02/02/2025

    L'Ajuntament ha iniciat un procés participatiu per escollir el model de plaça Josep Umbert Ventura i la seva mobilitat. Molt interès per conèixer les propostes que s'han presentat diumenge 2 de febrer al matí, i que també podeu consultar a la plataforma de participació ciutadana Decidim.

  • Oberta la inscripció al cicle de xerrades "Eduquem en família"

    02/02/2025

    Vols participar a les xerrades adreçades a famílies d’infants i adolescents (0-6 anys, primària i secundària) que es faran online durant el febrer i març?

    - Les relacions famílies i escola des d'edats primerenques.
    - Eines i estratègies per evitar l'assetjament i per actuar quan apareix.
    - Eines per ajudar als fills i a les filles a créixer.

  • XLIIè Concurs de Teatre Amateur: "Maria Rosa"

    02/02/2025

    Diumenge 2 de febrer comença el XLIIè Concurs de Teatre Amateur Vila de Sant Feliu de Codines, organitzat pel Casal Cultural Codinenc.

    Grup de teatre ACR de Fals
    Obra: “Maria Rosa"
    Autor: Àngel Guimerà

    Sinopsi: El marit de la Maria Rosa, l’Andreu, ha estat acusat de l’assassinat del capatàs de l’obra i traslladat a una presó a Ceuta. Totes les proves acusen al millor amic de l’acusat, enamorat secretament de la Maria Rosa i autèntic assassí del capatàs. De rerefons, la història de la duresa i les condicions de la vida transhumant dels treballadors de la carretera, moltes vegades amb inhumanes jornades de treball per minsos o absents sous.

    A les 19.00h a la sala de teatre del Casal Cultural Codinenc.

    Cada diumenge des del 2 de febrer al 6 d'abril!

    Més informació de la programació del Concurs de Teatre Amateur al programa adjunt.

  • Cercle de Criança: Espai familiar per a infants de 1-2 anys

    04/02/2025

    Espai lúdic, educatiu, de trobada i relació, dirigit a infants de 1-2 anys i les seves famílies. 
    Gestionat per a mares i pares que volen crear un espai de trobada entre famílies i infants per acompanyar la criança, generar vincles i crear comunitat. 

    Es fan trobades quinzenals els dimarts a la tarda, de 17.30h a 18.15h, a l'edifici d'infantil de l'Escola Jaume Balmes.
     
    És una activitat amb inscripció prèvia. Cal posar-se en contacte amb el Cercle de Criança de Vincles.

  • En marxa un projecte de micromecenatge per reproduir un medalló de Pompeu Fabra

    04/02/2025

    Sabies que Pompeu Fabra va marxar a l'exili des de Sant Feliu de Codines el 24 de gener de 1939? A les 4es Jornades Pompeu Fabra es va fer públic la voluntat del grup de treball de reproduir un medalló commemoratiu de Pompeu Fabra com a homenatge a la seva figura i llegat.

  • Mesures de prevenció i seguretat davant d'una alerta per risc de grip aviària

    05/02/2025

    La Generalitat de Catalunya ha informat a l'Ajuntament de la situació epidemiològica de risc de grip aviària i ha donat unes instruccions per a la tinença d'aus d'autoconsum, ja que s'inicia el període de més alt risc d’introducció del virus al territori.

  • Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor

    05/02/2025

    🌐 Atenció personalitzada per gestionar i tramitar consultes, queixes, reclamacions i denúncies en l’àmbit del consum a la Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor a Sant Feliu de Codines:

    🗓️ Dimecres 5 de febrer
    🕙 De 10.30 a 13.00h
    📍 Pl. Josep Umbert Ventura

    ➡️ Us atendrà personal expert en consum de la Diputació de Barcelona de manera gratuïta i personalitzada en aquelles qüestions o dubtes relacionades amb l’àmbit del consum, telefonia, serveis post-venta, subministraments, vehicles, etiquetatge, assegurances, viatges, comerç, serveis bancaris...

  • 🩸 Nous punts de distribució de productes menstruals en espais públics

    05/02/2025

    L'Ajuntament va instal·lar el mes de novembre 5 punts de dispensadors de compreses i tampons gratuïts en diversos espais públics, sumant-se al Menstrual Point per garantir l'accés universal a productes menstruals saludables i sostenibles.

  • Laboratori portàtil de lectura "El calaix de l'artista"

    05/02/2025

    La Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar acollirà el dimecres 5 de febrer a les 17.30h un Laboratori portàtil de lectura "El calaix de l'artista".

    L’artista ha obert un calaix i hi ha guardat la llum d’avui. Demà potser hi posarà el paisatge que veu des de la seva habitació. També serà un bon lloc per a les postals d’estiu i els objectes que recull del carrer quan passeja. Qui sap si algun dia tot això li farà servei davant d’un full en blanc. I tu, què hi guardes, al teu calaix d’artista?

    A càrrec del personal de la Biblioteca. Amb la col·laboració de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Província de Barcelona.

    Es fan dues sessions, el 5 i 12 de febrer a les 17.30h. Us podeu inscriure a la sessió que us vagi millor.

    Per a famílies amb nenes i nens de 4 a 7 anys. Places limitades a 10 famílies.

    Els laboratoris de lectura portàtils són espais de creació per a les famílies que conviden a experimentar al voltant de la lectura, entensa en el sentit més ampli del terme, permeten gaudir de l'essència dels llibres infantils des de la vessant creativa. Es miren els llibres d'altra manera, s'experimenta amb ells per treure'ls tot el suc que ofereixen. Es tracta d'una experiència enriquidora, amb un format que sorprèn.

  • Cercle de Criança: Espai familiar per a infants de 3-4 anys

    06/02/2025

    Espai lúdic, educatiu, de trobada i relació, dirigit a infants de 3-4 anys i les seves famílies. 
    Gestionat per a mares i pares que volen crear un espai de trobada entre famílies i infants per acompanyar la criança, generar vincles i crear comunitat. 

    Es fan trobades quinzenals els dijous a la tarda, de 17.15 a 18.00h, a la sala d'actes del Centre Cívic.

    És una activitat amb inscripció prèvia. Cal posar-se en contacte amb el Cercle de Criança de Vincles.

  • Speaking: tertúlia en anglès a la biblioteca

    06/02/2025

    Tots els dijous del curs escolar, a les 19.00h, la Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar ofereix l'activitat "SPEAKING", un grup de conversa en anglès. A càrrec de Durham School.

    Per a més informació i inscripcions a la Biblioteca.

  • Curset de sardanes

    06/02/2025

    Vols aprendre a ballar sardanes? Vine els dijous de 19.00 a 20.00h al Casal Municipal de la Gent Gran.

    És una activitat per a totes les edats que organitza l'Agrupació Sardanista de Sant Feliu, amb el suport de l'Associació de Jubilats i Pensionistes.

  • Trobada del Grup de suport al dol

    06/02/2025

    Un grup de dol és un espai que promou la salut psicològica, emocional i espiritual a través de poder compartir i expressar tot allò que ens fa sentir quan perdem una persona, una situació o una cosa.

    A la vegada, els diferents testimonis i experiències que ens ofereixen els participants, ens igualen i podem sentir-nos còmodes i més capaços d’entendre què és un procés de dol.

    El dol és un procés natural que vivim moltes vegades durant la vida. Transitar per ell no és fàcil i ens ajuda poder sentir-nos protegits, escoltats, entesos i respectats. Al nostre entorn és difícil poder sostenir cada una de les emocions, idees i conductes que tenim quan estem en un procés d’aquest tipus. 

    Qui som?
    Un equip de persones voluntàries que actualment estan cursant un itinerari de formació específica i continuada sobre l’acompanyament al dol, i que tenen una sensibilitat en front la gestió de les pèrdues. 

    Aquest equip està dirigit i dinamitzat per Ricard Diaz Mallofré, psicoterapeuta clínic, consultor clínic, coach sistèmic i director de programes d’humanització en col·lectivitats. 
    Expert en processos de final de vida i dol.

    Totes les persones majors de 18 anys que hagin viscut qualsevol tipus de pèrdua i que sentin o creguin que els ajudaria poder formar part d’un grup de dol.

    Quan ens trobem?
    DIJOUS, de 19.30 a 21.00h cada 15 dies, a la sala polivalent de la sala de vetlla, a la carretera de Sant Miquel del Fai, 8 de Sant Feliu de Codines.

    Hi vols formar part?
    Totes les persones que hi vulguin formar part cal que es posin en contacte amb Ricard Diaz Mallofré. Tel. 677 521 997 /  ricard@prosperitas.es
     

  • Bona resposta als cursos de Monitors/es i Directors/es de lleure

    07/02/2025

    Durant el mes de desembre i gener, un total de 25 alumnes han participat en els cursos de monitors/es (16) i directors/es de lleure (9)  organitzats per l’Ajuntament i impartits per l'Escola Forca.

  • Club de lectura per adults amb l'obra "L'Aranya"

    07/02/2025

    Divendres 7 de febrer, a les 18.45h, tindrà lloc el Club de lectura per adults a la Biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar. Condueix la tertúlia Mercè Carner.

    Es comentarà l'obra "L'Aranya", d'Àngel Guimera. Obra emmarcada dins el programa "Llegir el teatre". Condueix el club de lectura, Mercè Carner.  

Darrera actualització: 19.03.2021 | 11:02

Opcions