Urbanisme i Mobilitat

Aquí trobareu tota la informació relacionada amb l'àmbit d’urbanisme i mobilitat del municipi.


Notícies relacionades:

  • 20/11/2025

    L’equip redactor del projecte de reforma de la plaça es reuneix amb veïns, comerciants i entitats

    L’arquitecta Anna Coello, guanyadora del concurs per a la redacció del projecte de reordenació de la plaça Josep Umbert Ventura, es va reunir el 18 de novembre amb veïns i veïnes, comerciants i entitats per recollir les seves aportacions i necessitats. Les trobades van tenir una molt bona resposta, amb la participació de 31 veïns i veïnes, 19 comerciants i 12 entitats.

  • Rehabilitació de l’antiga farmàcia
    5/11/2025

    Rehabilitació de l’antiga farmàcia: un nou espai per a l’emprenedoria a Sant Feliu. Preservem el patrimoni, impulsem el futur!

    Finalitzada la rehabilitació de la façana de l'antiga farmàcia ubicada a la plaça Josep Umbert Ventura. S'han restaurat els elements originals, s'ha pintat amb un nou to més clar i es realitzarà l’obertura per a un altre local comercial.

  • Sant Feliu presenta un projecte de 12,3 milions d’euros al Pla de Barris i Viles per transformar l’eix del Torrent de l’Escletxa
    24/10/2025

    Sant Feliu presenta un projecte de 12,3 milions d’euros al Pla de Barris i Viles per transformar l’eix del Torrent de l’Escletxa

    L'Ajuntament ha presentat al Pla de Barris i Viles d’Atenció Especial 2025 un projecte de 12,3 milions d’euros per transformar l’àmbit del Torrent de l’Escletxa en un nou eix cívic, verd i patrimonial que vertebri la vila de nord a sud.

  • variant
    17/10/2025

    Informació pública sobre la relació dels béns i els drets afectats per l'execució de les obres del projecte de la Variant

    El 17 d'octubre va finalitzar el període d'exposició pública sobre la relació dels béns i els drets afectats amb motiu de l'execució de les obres del projecte "Variant de la C-59 del PK 20+000 al 25+000. Sant Feliu de Codines", per indicació del Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica de la Generalitat de Catalunya. 

  • provats per unanimitat dos acords històrics per al futur de Sant Feliu de Codines
    17/10/2025

    Aprovats per unanimitat dos acords històrics per al futur de Sant Feliu de Codines

    El Ple del 16 d’octubre dona llum verda a la compra de la finca de l’antiga fàbrica Vallcorba, una adquisició estratègica per transformar el centre i projectar-hi un nou pulmó verd, el futur Parc de l'Escletxa, preservant el llegat i la memòria local. S’anuncia l’actord de compra de l’edifici del Casal Cultural Codinenc.

Més notícies