Hemeroteca
A l'hemeroteca s'arxiven totes les notícies, els reculls de premsa i els esdeveniments passats de l'agenda que es publiquen al web per tal que es puguin consultar en qualsevol moment encara que ja no estiguin vigents.
Els filtres del cercador us poden fer més fàcil trobar el que esteu buscant.
Avís de situació de risc per fred
18/01/2022Durant els propers dies es pot superar el llindar d'avís de temperatures mínimes extremes durant les nits i els matins a gran part de Catalunya, sobretot a les planes i fondalades de les comarques avisades.
Exposició: "Pompeu Fabra, el científic de la llengua"
18/01/2022L’exposició repassa les fites més importants del treball del filòleg: les primeres passes, els reconeixements, la publicació de les normes, els partidaris i els detractors, els criteris i la vigència de la codificació.
Dilluns 24 de gener s'obre el termini per inscriure's a les proves de català de la Secretaria de Política Lingüística
20/01/2022Aquestes proves, que es faran durant els mesos d'abril, maig i juny, permeten acreditar els coneixements corresponents als cinc nivells de competència lingüística del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR) del Consell d'Europa: nivell bàsic (A2), nivell elemental (B1), nivell intermedi (B2), nivell de suficiència (C1) i nivell superior (C2).
Comunicat de l'Ajuntament sobre la situació actual de la Covid-19: 338 casos positius en els darrers 14 dies i risc de brot molt alt
21/01/2022L'índex del risc de rebrot de Sant Feliu de Codines segueix estant un nivell molt alt, de 5943.96 punts. Segons la informació actualitzada al web de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (20/01/22) el municipi de Sant Feliu de Codines ha registrat 201 casos positius diagnosticats amb PCR i tests d'antígens els últims 7 dies i també s’han comptabilitzat 338 casos en els darrers 14 dies. Es tracta d’un nivell molt alt i hem d'estar molt alerta de l'evolució. La taxa de reproducció de l’epidèmia se situa en els 1.14 punts. Aquest índex s’obté de la mitjana de persones que s’infecten a partir d’un mateix cas. Si aquest valor se situa per sobre d’1, l’epidèmia creix, mentre que si es troba per sota d’1, l’extensió del virus baixa.
Infermera virtual: darrers consells
21/01/2022Consells de salut per als ciutadans i ciutadanes.
Aquest portal, adreçat a la ciutadania i als professionals sanitaris, pretén promoure la salut de les persones, posant al nostre abast una eina educativa que ens permeti tenir cura de la nostra salut. Cada 15 dies es publicaran nous continguts sobre salut per compartir: informació, suggeriments i consells que milloraran la nostra capacitat per a tenir cura de la salut.
Dilluns 31 de gener nova campanya de donació de sang al Centre Cívic La Fonteta "Jo salvo vides, t'embarques?""
23/01/2022Dilluns 31 de gener de 10 a 14 hores i de 17 a 21 hores el Centre Cívic La Fonteta acull una nova campanya de donació de sang organitzada pel Banc de Sang i Teixits amb la col·laboració de l’Ajuntament i els alumnes de 3r d’ESO de l’escola FEDAC de Sant Feliu sota el lema "Jo salvo vides, t'embarques?". En aquesta ocasió cal reservar cita prèvia per tal de poder garantir unes donacions segures. Recordeu que és imprescindible portar mascareta, mantenir les distàncies de seguretat i una correcta higiene de mans.
Contractació laboral de persones de 30 i més anys
25/01/2022L'objectiu de la convocatòria és la creació de llocs de treball per a persones en situació de vulnerabilitat.
Ple Municipal Ordinari
26/01/2022S'eliminen les restriccions d'aforament a la restauració, la cultura i els gimnasos
28/01/2022També s'aixeca la limitació de les reunions a 10 persones i l'ús del Certificat COVID digital de la UE.
Comunicat de l'Ajuntament sobre la situació actual de la Covid-19: 372 casos positius en els darrers 14 dies i risc de brot molt alt
28/01/2022L'índex del risc de rebrot de Sant Feliu de Codines segueix estant un nivell molt alt, de 5482.06 punts. Segons la informació actualitzada al web de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (28/01/22) el municipi de Sant Feliu de Codines ha registrat 184 casos positius diagnosticats amb PCR i tests d'antígens els últims 7 dies i també s’han comptabilitzat 372 casos en els darrers 14 dies. Es tracta d’un nivell molt alt i hem d'estar molt alerta de l'evolució. La taxa de reproducció de l’epidèmia se situa en un 1 punt. Aquest índex s’obté de la mitjana de persones que s’infecten a partir d’un mateix cas. Si aquest valor se situa per sobre d’1, l’epidèmia creix, mentre que si es troba per sota d’1, l’extensió del virus baixa.
Finalitzen les obres dels lavabos i climatització del Centre Cívic “La Fonteta”
28/01/2022Aquest cap de setmana ja tornaran a estar oberts els lavabos.
1 de febrer: Formacions del Servei d'Ocupació
01/02/2022De 9 a 10h: Com obtenir i utilitzar la signatura digital i l'Idcat mòbil.
De 10 a 12h: Com fer tràmits amb l'Administració pública.Noranta santfeliuencs i santfeliuenques donen sang en la nova campanya de donació de Sant Feliu de Codines
01/02/202290 donants, 15 dels quals han sigut donants nous, ha sigut el balanç final d'una nova campanya de donació de sang amb la col·laboració dels alumnes de 3r d'ESO de l'escola FEDAC Sant Feliu.